همشهری آنلاین: سازمان راهداری درباره محدودیت‌های جاده‌های کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، محور ترانزیت نوار مرزی (جلفا- اصلاندوز) حدفاصل جلفا -      سهراهی اسکانلو در استان آذربایجان شرقی که به علت طغیان رودخانه و آسیب دیدگی جاده مسدود اعلام شده بود، با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری از ساعت 10 صبح 6 خرداد بازگشایی و تردد در آن برقرار شد.

در مسیر گنبد- آزادشهر واقع در استان گلستان تا یکماه آینده بین ساعات 8 تا 18 عملیات روکش آسفالت حدفاصل کیلومتر 7 تا 9 انجام می‌شود رانندگان با محدودیت تردد مواجه بوده به علائم منصوبه توجه لازم را داشته و با احتیاط کامل از این محدوده تردد کنند.

مسیر بندرعباس- بندر خمیر حدفاصل سه راهی گچین- سه راهی منبع آب واقع در استان هرمزگان به علت عملیات راهداری تا 7 خرداد از ساعات 8 تا 15 مسدود است که محور جایگزین بندر خمیر- کهورستان - سه راهی تازیان - بندرعباس و بالعکس اعلام شده است.

در مسیر یاسوج- شیراز واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اول تیر به واسطه اجرای عملیات راهداری از ابتدا تا کیلومتر 28 از ساعت 7 تا 19 تردد وسایل نقلیه با احتیاط و رعایت نکات ایمنی برقرار خواهد بود.

محور جیرفت- دهبکری- کرمان از شنبه تا دوشنبه هفته آینده بین ساعات 8 تا 16 به واسطه اجرای عملیات ریزش برداری مسدود اعلام می شود. در زمان انسداد رانندگان وسایل نقلیه می توانند از طریق محور جیرفت راین- کرمان تردد کنند.

در مسیر شهرکرد- اردل- بازفت به علت آسیب دیدگی پل افسرآباد و تعمیر و مرمت آن کماکان تردد وسایل نقلیه سنگین از این مسیر ممنوع است و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه باید از محور شهرکرد- فارسان -شهریاری - شاه منصوری تردد کنند.

محور شهرکرد- ایذه از طریق گردنه بلوط بلند به علت به زیر آب رفتن پل کتولا کماکان تا اطلاع بعدی مسدود است و مسیر جایگزین شهرکرد- بروجن- لردگان- ایذه معرفی می شود.

کد خبر 108387

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز