گروه اجتماعی: فرمانده پلیس راه کشور گفت: در طرح تابستانی امسال با توجه به اجرای طرح برخورد با 6 تخلف حادثه‌ساز شامل: سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، رعایت نکردن فاصله طولی،

استفاده از تلفن همراه، نبستن کمربند ایمنی و حرکت نکردن در بین خطوط،پلیس در   برخورد با این تخلفات،  شدت عمل بیشتری  نشان خواهد داد. سردار محسن بیگی افزود: استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات و به‌کارگیری گشت‌های نامحسوس از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح پلیس در تابستان امسال است.

وی با اشاره به این مطلب افزود: طرح تابستانی پلیس راه تدوین و با ابلاغ به نیروهای عملیاتی از ابتدای هفته آینده در سراسر کشور اجرایی می‌شود. وی ادامه داد: در طرح امسال تمهیدات ویژه‌ای با به‌کارگیری واحدهای محسوس و نامحسوس پلیس راه دیده شده تا مسیرهای پرتراکم و ترافیکی کشور کنترل بیشتری شود.

فرمانده پلیس راه کشور تصریح کرد: در طرح تابستانی امسال برای کاهش حضور فیزیکی پلیس در محورها و افزایش میزان کنترل از دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات استفاده می‌شود. بیگی تصریح کرد: در سال‌جاری محورهای استان‌های گیلان، مازندران، چالوس، فیروزکوه، شیراز، مشهد، قم، اصفهان، خوزستان، فارس، هرمزگان، تهران، قزوین، زنجان، همدان و تبریز به دوربین‌های ثبت تخلفات و کنترل سرعت مجهز شده‌اند.

کد خبر 110004

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز