همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هواداران این تیم در طول هفته های گذشته حمایت ویژه‌ای از سرخپوشان داشته‌اند گفت:

پیروزی برابر مقاومت سپاسی شیراز کمترین پاسخی بود به محبت هواداران پرسپولیس که هیچگاه ما را تنها نگذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که پس از پیروزی 2 بر یک عصر جمعه 30 بهمن تیمش برابر تیم مقاومت سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن خبری ورزشگاه حافظیه شیراز سخن می‌گفت، ضمن بیان این مطلب به بررسی فنی دیدار دو تیم پرداخت و افزود: در این دیدار دو نیمه متقاومت را شاهد بودیم که نیمه اول متعلق به پرسپولیس و نیمه دوم متعلق به مقاومت سپاسی بود.

وی ادامه داد: همانطور که پیش بینی می‌کردم این بازی برای هر دو تیم دیدار سخت و دشواری بود و با توجه به کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه دو تیم کار سختی پیش رو داشتند.

با این حال خوشحال که توانستیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم و به رده سوم جدول برگردیم.

سرمربی پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار گفت: به همه بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که توانستند با دوندگی و همتی که داشتند سه امتیاز حیاتی این دیدار را کسب کنند.

ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم و خوشحالم که با کمک همه اعضای باشگاه و بازیکنان و کادر فنی توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

علی دایی نقش تماشاگران و هواداران پرسپولیس در موفقیت‌های اخیر این تیم را غیرقابل انکار دانست و گفت: از همه آنها تشکر می‌کنم که در دیدارهای اخیر ما را تنها نگذاشتند.

در بازی با مقاومت هم از سراسر استان فارس خود را به ورزشگاه حافظیه رساندند و عامل تقویت روحی بازیکنان بودند.

دایی خاطرنشان کرد: این پیروزی کمترین پاسخی بود به همه محبت‌های این هواداران و امیدوارم در آینده نیز بتوانیم به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های جام حذفی نیز به دنبال کسب قهرمانی و موفقیت است گفت: امیدواریم بتوانیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز به رده‌های بالاتر صعود کنیم.

کد خبر 101867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز