جمعه ۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فدراسیون فوتبال با چهار گزینه داخلی برای عهده دار شدن هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابتهای مقدماتی جام جهانی در حال مذاکره است

به گزارش مهر، امیرقلعه نویی، علی دایی، افشین قطبی و بیژن ذوالفقارنسب چهارگزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی به شمارمی روند که پس از مذاکرات مقدماتی، قرار است برنامه‌های خود را برای پذیرش مسئولیت تیم ملی ارائه تا درنشست کمیته تیم های ملی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به همین منظور قراراست اعضای کمیته تیم های ملی درنشست صبح روزشنبه (4اسفند)خود در فدراسیون فوتبال، برنامه‌های این 4 مربی را به بحث بگذارند و بهترین گزینه را در این زمینه انتخاب و به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معرفی کنند.

پس از منتفی شدن حضور خاویر کلمنته درتیم ملی، فدراسیون فوتبال کشورمان استخدام مربیان داخلی را در اولویت قرار داد.

در این میان با توجه به کمبود وقت و شرایط حساس تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، جمعی از مربیان موفق سالهای اخیر لیگ برتر ازسوی فدراسیون فوتبال گزینش تا شرایط آنها مورد بررسی قرار گیرد و درنهایت 4 گزینه نهایی شامل ، قلعه نویی، دایی، قطبی و ذوالفقارنسب انتخاب و قرار است از میان آنها یک گزینه ظرف روزهای آینده برای هدایت تیم ملی نهایی شود. 

فدراسیون فوتبال درانتخاب هریک از گزینه های موجود با چالش هایی روبروست و از همین رو از کمیته تیم های ملی خواسته است با بررسی تمامی جوانب بهترین انتخاب را در این زمینه انجام دهند.

کد خبر 44950

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز