خبر > جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی، امسال هفته‌ی آخر مرداد ۱۳۹۶ در هشت بخش اصلی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برای علاقه‌مندان، فعالان و پژوهش‌گران صنعت اسباب‌بازی، خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

عکس: سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

فراخوان شرکت در سومين جشنواره و نمايشگاه ملي اسباب‌بازي از سوي دبيرخانه‌ي شوراي نظارت بر توليد، توزيع و واردات اسباب‌بازي منتشر شده است.

بر اساس اين فراخوان «اجراي طرح ايده بازار اسباب‌بازي»، «ارزيابي طرح‌هاي ثبت شده در سال 1395و معرفي برترين‌ها» و «معرفي برترين اسباب‌بازي‌هاي داراي مجوز توليد در سال 1395»، از بخش‌هاي سومين جشنواره‌ي ملي اسباب‌بازي است که علاقه‌مندان براي شرکت در اين بخش‌ها تا پايان خرداد 1396 فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه‌ي جشنواره ارايه کنند.

«برگزاري همايش يک روزه در حوزه‌ي اسباب‌بازي و سرگرمي کودکان»، «برپايي نمايشگاه عرضه و فروش اسباب‌بازي‌هاي توليد داخلي و وارداتي»، «برپايي کارگاه‌هاي آموزشي در زمينه‌ي اسباب‌بازي و سرگرمي»، «نشست‌هاي تخصصي در حوزه‌ي اسباب‌بازي» و «‌بازي‌هاي بومي و سنتي» از ديگر بخش‌هاي سومين جشنواره‌ي ملي اسباب‌بازي به شمار مي‌رود.

براي كسب اطلاعات بيش‌تر مي‌توانيد به نشاني www.kanoonnews.ir مراجعه كنيد.

کد خبر 371245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha