یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۱
۰ نفر

خبر > فراخوان «سومین دوره‌ی جایزه‌ی سپیدار» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان منتشر شده است. اگر شما هم به موضوع محیط‌زیست علاقه دارید و می‌خواهید در این مسابقه شرکت کنید از همین امروز دست‌به‌کار شوید.

دوچرخه شماره ۸۷۳

سپيدار يك جايزه‌ي محیط‌زیستی است كه همانند دوره‌های گذشته با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه‌ي محیط‌زیست برای کودکان و نوجوانان کم‌تر از 17‌سال به صورت فردی و گروهی، در قالب بخش‌های ادبی و غیرادبی برگزار می‌شود.

در اين فراخوان مي‌خوانيم: «کودکان و نوجوانان، در بخش فردي با ارسال شعر، داستان، گزارش از فعالیت محیط‌زیستی، معرفی یا خلاصه‌نویسی کتاب و در بخش گروهی با راهنمایی معلم مدرسه و یا مربیان کانون پرورش فکری كودكان و نوجوانان، می‌‌توانند در بخش‌های زیر شرکت کنند:

1. گروه زیست‌محیطی تشکیل دهند و فعالیت محیط‌زیستی  کنند.

2. با دیگر همکلاسی‌ها نشریه محیط‌زیستی منتشر کنند.

3. با مسئولان، معلم‌های مدرسه، محیط‌بانان یا افراد دیگر درباره محیط‌زیست مصاحبه کنند.

4. داستان، شعر، نامه، گزارش یا هرمطلب محیط‌زیستی دیگر که می‌توانند بنویسند.

5. از موضوع‌های محیط‌زیستی عکس و فیلم تهیه کنند.»

گفتني است در سومین دوره‌ي جایزه‌ي سپیدار به برگزیدگان در هر زمینه یک دستگاه تبلت و لوح افتخار اهدا می‌شود. هم‌چنین به مدارس و مربیانی که دانش آموزان را برای شرکت در جایزه سپیدار، تشویق، راهنمایی و آثارشان را گردآوری و ارسال کنند، جوایز ویژه‌ای اهدا می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا 15 مردادماه 1396 است. کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، پلاک 24، شرکت انتشارات فنی ایران، طبقه‌ي اول، دبیرخانه‌ي جایزه‌ي سپیدار یا اي‌ميل sepidar@entesharat.com ارسال کنند.

شايان ذکر است فراخوان سومین دوره‌ي جایزه‌ي سپیدار ویژه‌ي بزرگ‌سالان نیز به‌زودی منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع بيش‌تر از جزییات این جایزه مي‌توانند به‌نشانيwww.sepidaresabz.com یا کانال تلگرامی sepidaraward@ مراجعه کنند. شرکت‌کنندگان هم‌چنین می‌توانند با شماره‌ي تماس 88505055-021 داخلی 1130 تماس بگیرند.»

کد خبر 367748

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha