دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جلال ذوالفنون نوازنده شهیر سه‌تار در روزهای 29 و 30 اردیبهشت در سالن آمفی‌تئاتر شهید رجایی استان قزوین به همراه گروه ذوالفنون به اجرای کنسرت خواهد پرداخت

جلال ذوالفنون

به گزارش همشهری‌آنلاین  به نقل از مهر جلال ذوالفنون ضمن اعلام این خبر در توضیح کم و کیف برگزاری این کنسرت گفت: در راستای اهداف مکتب موسیقی ذوالفنون مجموع کنسرت‌هایی را از دو سال گذشته در شهرستان‌ها برنامه‌ریزی کرده و همراه با گروه‌های برجسته موسیقی در هریک از شهرها کنسرت‌هایی به صورت بداهه نوازی و گروه نوازی به روی صحنه بردم ، برهمین اساس قرار است نخستین اجرای گروه در سال جدید در استان قزوین به روی صحنه رود.

وی در ادامه افزود : این کنسرت در دو بخش برگزار می‌شود؛ در بخش نخست قطعاتی از موسیقی ایرانی به صورت بداهه نوازی در قالب تکنوازی سه تار ارائه می‌شود و بخش دوم کنسرت هم به اجرای قطعاتی در دستگاه شور و آواز ابوعطا اختصاص دارد که به صورت گروه نوازی به روی صحنه می‌رود. پایان بخش این کنسرت هم اجرای برخی از ساخته‌های خودم است.

  جلال ذوالفنون نوازنده سه تار، بابک پیرمرادی سه تار و همخوان، غلامرضا گرگین دف و همخوان و سید رحیم محدث نی از جمله نوازنده های این گروه موسیقی هستند.

کد خبر 131403
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز