چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری مبنی بر تاخیر در ارائه بودجه 89 به مجلس گفت: طبق گفتگوی انجام شده با ریاست جمهوری بودجه 4 بهمن به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

به گزارش مهر، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که پس از لاریجانی ریاست جلسه روز چهارشنبه  23 دی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر سید عماد حسینی نماینده قروه مبنی بر تاخیر دولت در ارائه بودجه 89 کل کشور، اظهار داشت: در دیداری که با رئیس جمهور داشتیم آقای عزیزی معاونت راهبردی ریاست جمهوری اعلام کرد چون هفته آینده تعطیلات مجلس است لایحه بودجه 4 بهمن ماه به مجلس تقدیم خواهد شد.

وی افزود: تا کنون یک ماه و نیم تاخیر از زمان قانونی ارائه بودجه به مجلس می‌گذرد اما چاره‌ای نداریم که در 2 یا 3 و یاحتی 4 شیفت کاری لایحه بودجه 89 را بررسی کنیم. البته با فشار سنگین می‌توانیم این لایحه را به تصویب نهایی برسانیم.

باهنر در خصوص بررسی همزمان قانون برنامه پنجم توسعه و لایحه بودجه 89، گفت: امکان بررسی همزمان این دو لایحه در مجلس وجود ندارد و همانطور که رئیس مجلس تاکید کرد یکی از این دو را باید در اولویت قرار دهیم و در جلسه‌ای نسبت به اولویت بندی تصمیم گیری و به جمع بندی برسیم.

کد خبر 99418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز