گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد در سفر اخیر در اصفهان در جمع خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان حاضر شد و سخنانی گفت.

این سخنان را پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری با فرم و محتوایی منتشر کرد و خبرنگاران حاضران در جلسه روایت دیگری از آن گفتند.

روایت پایگاه دولت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در این مراسم گفت: همه فکر می‌کردند ملت ایران تحت فشارهای قدرت‌های زورگو شکست خواهد خورد، اما ملت ایران نشان داد دشمنان هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

او همچنین با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند ایران را حذف کنند، اما امروز به ایران وابسته هستند و سر و صداهای آنان الکی است، تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی و اربابانش اگر دور هم جمع شوند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

براساس گزارش این پایگاه خبری، رئیس‌جمهوری با بیان اینکه قدرت‌های زورگو می‌دانند مردی از خاندان پیامبر(ص) ظهور خواهد کرد و ریشه تمام ظالمان را می‌خشکاند، تصریح کرد: علت اصلی حضور قدرت‌های زورگو در منطقه خاورمیانه ضربه‌زدن به ملت ایران است؛ زیرا مستکبران عالم می‌دانند ملت ایران زمینه‌ساز ظهور موعود و از یاران منجی عالم بشریت خواهد بود.

روایت حاضران

اما به گزارش خبرنگاران حاضر در این مراسم، محمود احمدی‌نژاد در بخش‌هایی از سخنانش که در متن پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری منتشر نشده یا با تنظیم دیگری منتشر شده است، گفت: بلندگوهای دشمن و صدها بلندگوی رنگارنگ از یک نقطه هدایت می‌شد و به‌گونه‌ای جوسازی می‌کردند که گویی ملت ایران ضعیف شده و نوبت به امتیازگیری آنها رسیده است. اما فرزند کوچک شما در اوج نظام استکباری حضور یافت و فریاد زد: شما کور خوانده‌اید و ملت ایران شما را برجای خود خواهد نشاند.

احمدی‌نژاد همچنین در این مراسم با بیان اینکه 30 سال پیش سران غربی هجوم آورده و می‌خواستند ایران را از جغرافیا محو کنند، عنوان کرد: ریگان و وزیر امور خارجه وقت آمریکا که هر دو از بی‌شعوران عالم هستند اعلام کرده‌اند که می‌خواهیم نام ایران را از جغرافیا محو کنیم.

باید به آنها بگوییم اولا خاورمیانه مهم‌ترین منطقه عالم است و قدرتی که بخواهد سری در سرها بیرون آورد باید به این منطقه بیاید. برخی‌ها خود را ابرقدرت می‌دانستند اما در حال حاضر کسی برای آنها تره هم خرد نمی‌کند.

رئیس دولت دهم با اعتقاد بر اینکه مهم‌ترین منطقه جهان خاورمیانه بوده و مهم‌ترین کشور این منطقه ایران است، ادامه داد: پس می‌توان مهم‌ترین کشور جهان را ایران دانست. آنها خود بهتر می‌دانند که در منطقه خاورمیانه به ایران احتیاج دارند. اما چون دماغشان پر باد بوده و مستکبران این حقیقت را نمی‌خواهند بپذیرند. آنها بدون ملت ایران در جهان هیچ‌کاره هستند و با این هارت و پورت‌های الکی نمی‌خواهند خود را از تب و تاب بیندازند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: می‌گویند رژیم صهیونیستی با ایران وارد جنگ خواهد شد. رژیم صهیونیستی که سهل است، هفت جد و آباد آنها با متعهدان‌شان هم جمع شوند، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.براساس گزارش خبرنگاران حاضر در این جلسه، احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش در اصفهان گفت: سند داریم که آمریکا می‌خواهد جلوی ظهور امام زمان را بگیرد.

کد خبر 96702

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز