همشهری آنلاین: افشین قطبی با دعوت از مردم برای حمایت از این تیم در دیدار روز شنبه برابر اردن گفت: امیدوارم با حمایت مردم و رسانه ها بتوانیم پیروز این میدان باشیم.

به گزارش مهر، افشین قطبی جمعه در نشست خبری پیش از دیدار برابر اردن با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: ما تلاش کرده‌ایم در این مدت تیمی جوان شده را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا آماده کنیم که در این راستا از 30 بازیکن دعوت کردیم در اردو حضور داشته باشند و خوشحالم که این بازیکنان به خواسته ما پاسخ خوبی داده اند و عملکرد خوبی در اردوها داشته‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: باید تیمی بسازیم که مردم ایران از ما راضی بوده و بی شک با هدف پیروزی در این مسابقه حضور خواهیم داشت. چرا که فوتبال ایران در سطح بین‌المللی بسیار قوی ظاهر شده و امیدوارم موفق‌تر از گذشته بتوانیم عنوانهای مطلوبی را برای تیم ملی کسب کنیم. بر همین اساس درخواست داریم تا از فرزندان ایران حمایت کنند تا شاهد پیروزی و موفقیت تیم ملی باشند.

افشین قطبی به خستگی بازیکنانش برای دیدار با ایسلند در روز چهارشنبه اشاره کرد و گفت: در آن بازی ما ملی پوشان را در شرایطی در اختیار گرفتیم که خیلی از آنها خستگی بازیهای لیگ را با خود اردو آوردند و همین امر در دیدار برابر ایسلند روی بازیکنان اثر منفی گذاشت. با این حال تلاش کردیم در فاصله زمانی کوتاه تا دیدار برابر اردن برخی مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی در ادامه افزود: از17 آبانماه که تمرینات تیم آغاز شد 7 جلسه تمرینات جدی،4 جلسه بازبینی فیلم و برنامه‌های مختلف را در دستور کاری بازیکنان قرار دادیم و بی‌شک از عملکرد بازیکنان در اردو راضی هستم.

وی در خصوص تیم اردن گفت: تیم‌های عربی معمولا مشکلاتی برای ایران به وجود خواهند آورد و می‌دانم که شاهد بازی بسته‌ای از تیم اردن خواهیم بود اما آمادگی و هماهنگی بازیکنان بسیار بالا بوده و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

قطبی در خصوص برگزاری مسابقات دوستانه در شهرهای مختلف ایران گفت: فکر بسیار خوبی است و با برگزاری مسابقات در شهر‌های مختلف قصد داریم تا علاوه کمک به رشد فوتبال در فضای ایران شاهد حضور تماشاگران در استادیوم‌های ورزشی باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه سعی کرده است در دیدارهای گذشته از ترکیب‌های مختلفی استفاده کند خاطرنشان ساخت: ما بازیهای زیادی را پیش رو داریم و برای اینکه بتوانیم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم باید از ترکیب و بازیکنان مختلف استفاده کنیم و خوشحالم که بازیکنان جوانی که در دیدار برابر ایسلند به میدان رفتند توانستند پاسخ اعتماد ما را بدهند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و اردن در مرحله مقدماتی رقابتهای جام ملتهای 2011 آسیا ساعت 18 روز شنبه - 23 آبانماه - در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 95080

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز