چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال تغییر وتحولات در فدراسیون را رد کرد و گفت: مگر می‌شود به خاطر یک بازی یا یک نتیجه در فدراسیون تغییرات ایجاد کرد

 چنین اخباری صحبت ندارد و در حد حرف و شایعه است.

به گزارش واحد مرکزی خبرعلی کفاشیان پس از پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابرایسلند در جمع خبرنگاران گفت: تلاش می‌کنیم با کمک کادر فنی و کمیته فنی فدراسیون فوتبال، تیمی جوان و قدرتمند را برای حضوردر جام ملت‌های آسیا آماده کنیم و اگر افشین قطبی بخواهد، با تیم ملی اسپانیا نیز بازی تدارکاتی می گذاریم.

وی به دیدار برابر ایسلند و حضور کمتر از هزار تماشاگر در این دیدار اشاره و خاطرنشان کرد: تماشاگران برای حضور در ورزشگاه به حریف تیم ملی و حساسیت بازی نیز نگاه می‌کنند و وقتی این دیدار تدارکاتی بود و حساسیتی هم نداشت، استقبال نمی‌کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درخصوص مسائل فنی دیدار با ایسلند نمی توانم اظهار نظر کنم اما فکر می کنم ایسلند تیم خوبی بود و عملکرد خوبی داشت و بازیکنان ما نیزعملکرد قابل قبولی ارائه کردند علاوه براینکه افشین قطبی تلاش کرد در این بازی همه بازیکنان را محک بزند و شناخت خوبی از شاگردانش پیدا کند.

وی قطبی را در انتخاب بازیکنانش مختار دانست و افزود: البته کمیته فنی فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور و راهنما، مشاوره خواهد داد.

کفاشیان تاکید کرد باید تیمی قدرتمند و جوان را به جام ملتهای آسیا اعزام کنیم.

کد خبر 94998

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز