همشهری آنلاین : رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با تمامی خودروهای فاقد معاینه فنی سبک و سنگین برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هاشمی روز دوشنبه پنجم مرداد در جمع خبرنگاران گفت: از تاریخ دهم مردادماه 88 پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تمام خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند به شدت برخورد می‌کند و این خودروها توقیف خواهند شد.

وی ادامه داد: ما از دی ماه سال گذشته به خودروهایی که فاقد معاینه فنی خودرو بودند مهلت داده بودیم تا معاینه فنی دریافت کنند. بنابراین پلیس بدون هیچگونه اغماضی با تمامی خودروهای فاقد معاینه فنی سبک و سنگین به شدت برخورد می کند.

وی همچنین در رابطه با وضعیت موتورسواران در شهر تهران گفت: در حال حاضر 18 درصد مجروحان و 50 درصد کشته‌های تصادفات رانندگی را موتورسواران تشکیل می‍دهند. بنابراین باید برای ایمنی و وضع قوانین جدید در رابطه باموتورسواران و موتورسیکلت‍ها تصمیم‌گیری جدی شود.

وی با اشاره به این که هیچگونه از کلاه‌های ایمنی که در حال حاضر ارایه می‌شوند ایمن نیستند، گفت: موتورسواران همچنین از لباس‌های ایمنی و یا کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند و همین امر موجب کشته‌شدن موتورسواران در تهران می‌شود.

کد خبر 86349

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز