مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

گروه شهری: همزمان با جدی گرفتن مجدد موضوع معاینه فنی خودروها از سوی پلیس، ظرفیت فعال مراکز معاینه فنی از 15 به 100درصد رسید

همزمان با جدی گرفتن مجدد موضوع معاینه فنی خودروها از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی با افزایش چشمگیری مواجه شد به‌طوری که ظرفیت فعال این مراکز از 15 درصد ابتدای سال‌جاری، روز گذشته به 100 درصد افزایش یافت.

به گزارش سما، در این ارتباط مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به پیگیری‌های زیادی که طی 2 ماه گذشته برای رونق مجدد مراکز معاینه فنی از سوی این ستاد انجام شده، عنوان کرد: با توجه به اینکه معاینه فنی با ایمنی و سلامتی شهروندان ارتباط مستقیم دارد، این موضوع برای مدیریت شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وحید نوروزی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اعضای شورای شهر و رسانه‌های جمعی در جهت ارتقای جایگاه معاینه فنی افزود: در این میان متأسفانه برخی دستگاه‌هایی که به‌صورت مستقیم با موضوع محیط‌زیست سروکار دارند هیچ زحمتی به‌خود نداده و صرفاً ناظر تلاش سایر دستگاه‌ها هستند.

وی با قدردانی از خدمات و زحمات فرماندهان و پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: در این میان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با علاقه‌مندی شروع‌کننده این جریان مثبت بود و امیدواریم با همین جدیت موضوع را تا پایان سال نیز پیگیری نماید.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو با اشاره به اینکه تا دیروز 85 درصد از ظرفیت مراکز معاینه فنی خالی بود و حداقل شهروندانی که در مجاورت این مراکز سکونت یا فعالیت دارند شاهد این واقعیت هستند، اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای با کتمان کردن حقیقت و زدن تهمت دروغ به خدمتگزاران مردم، مدعی شدند مسئولان شهرداری تهران در رابطه با خالی بودن ظرفیت مراکز معاینه فنی دروغ می‌گویند.

9 مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای تهران از ساعت 7:30 صبح تا 8 شب و نیز 50 تعمیرگاه مجاز سایپا و ایران خودرو با حداکثر ظرفیت نسبت به انجام معاینه فنی خودروهایی که به این مراکز مراجعه می‌کنند، اقدام خواهند کرد.

کد خبر 86516

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز