شهردار تهران درباره ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: بدون قطع درخت، مسجد و امکانات خدماتی ایجاد می‌کنیم و جوسازی‌های اخیر هیاهو بر هیچ است.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی، شهردار تهران صبح امروز در حاشیه نشست هیات دولت، در پاسخ به برخی سوالات خبرنگاران درباره موضوع ساخت مسجد در پارک قیطریه، گفت: این منطقه را به عنوان جایی که نیازهای مردم را تامین کند، مد نظر قرار دادیم و یکی از نیازهای مردم هم مسجد است.

زاکانی افزود: در این مورد خاص هم نه درختی قطع می‌شود و نه اتفاقی می‌افتد، یک ساختمان قدیمی است که قرار است به مسجد تبدیل شود. به اقتضای نیازهای پارک هم سایر ظرفیت‌ها هم دیده شده است.

شهردار تهران، جوسازی‌های روزهای گذشته در برخی رسانه ها و فضای مجازی را هیاهو بر سر هیچ دانست و درباره شایعه وجود آثار باستانی در این منطقه و احتمال وجود گنج در زمین پارک گفت: آنچه در این زمینه بیان می‌شود باعث تعجب است.

او در ادامه گفت: در این نقطه از پارک ،ساختمان روشویی قرار دارد که مشابه آن در سایر نقاط پارک هم وجود دارد، این نقطه بدون این‌که درختی قطع شود به مکانی خوب و قابل استفاده تبدیل می‌شود.

زاکانی این کار را یک شیوه و روش فراتر از ساخت مسجد دانست و اضافه کرد: فقط موضوع مسجد مطرح نیست بلکه امکاناتی در موضوعات مختلف مثل مجموعه‌های آموزشی یا خدماتی در این پارک و دیگر پارک‌های فرامنطقه‌ای تهران که شرایط این کار در آنها وجود دارد، ساخته خواهد شد.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه درختی در این نقطه از پارک قیطریه قطع نخواهد شد، گفت: شهرداری تهران سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار اصله درخت کاشت.

کد خبر 841886

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    8 0
    آقای شهردار به وضع افتضاح آسفالت خیابانهای تهران بپردازد بسیار مهمتر است از ساخت مسجدی که اینهمه حرف و سخن درباره اش وجود دارد. مردم برای عبادت پروردگار نیاز به ساخت مساجدی اینچنین ندارند. شاید خداوند هم راضی به ساخت چنین مساجدی نباشد.
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    هنوز مشکل تخلفات سد معابر در اصفهان حل نشده است.