معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در روز طبیعت از بوستان‌های ملت، یاس‌ فاطمی، بوستان جنگلی شیان و همچنین پارک جنگلی چیتگر بازدید کرد.

نظری

به گزارش همشهری آنلاین، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران پیرامون بازدید صبحگاهی خود از بوستان‌های شهر تهران در روز طبیعت اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در روز طبیعت از بوستان‌های ملت، یاس‌ فاطمی شمالی و جنوبی، بوستان جنگلی شیان و لویزان، پارک جنگلی چیتگر غربی و شرقی بازدید کردیم تا بررسی کنیم امکانات تفریحی برای شهروندان فراهم باشد.

او با اشاره به اینکه از شهروندان درخواست می‌کنیم همزمان با استفاده از طبیعت و فضای سبز در روز طبیعت، حرمت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت علی(ع) را حفظ کنند، ادامه داد: خواهشمندیم شهروندان توصیه‌های ایمنی را در پارک ها و فضای سبز جدی بگیرند و همراهی کنند تا خدمت رسانی بهتری به شهروندان داشته باشیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: کلیه کارگران و نیروهای خدمات شهری و فضای سبز به صورت ۲۴ ساعته در بوستان‌ها مستقر و آماده خدمت رسانی به منظور نظافت و پاکسازی هستند.

کد خبر 841345

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha