سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

دو نکته وجود دارد؛ اول اینکه کره‌جنوبی قبل از روبه‌رو شدن با تیم ملی کشورمان خیالش بابت صعود راحت شده است و دوم اینکه ایران برای پیروزی مقابل کره‌جنوبی انگیزه بالایی دارد.

چون می‌داند محکوم به کسب 3 امتیاز در سئول است. به نظر من ایران در سئول می‌تواند کره‌جنوبی را شکست بدهد. چون بزرگ‌ترین امتیاز ویژه هر مسابقه‌ای که انگیزه نام دارد در اختیار ما قرار دارد. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی ایران انگیزه دارند.

فاکتورهای دیگری هم وجود دارد. اینکه شاید کره‌جنوبی از بازیکنان اصلی خود استفاده نکند و از ترکیبی جوان بهره ببرد. هرچند که مطمئن هستیم کادر فنی تیم ملی کشورمان با این ذهنیت وارد بازی نخواهد شد و برای تیم اصلی کره‌جنوبی برنامه‌ریزی کرده‌اند اما با همه این حرف‌ها باید تایید کنم کره‌جنوبی در مقابل ایران به آب و آتش نمی‌زند.

دلیلی برای این کار وجود ندارد اما در خصوص شکل بازی نیز ما باید هوشمندانه عمل کنیم. اگرچه معتقدم قطبی با همان سیستم دلخواه خود می‌تواند بازیکنانش را ارنج کند. اما در همین سیستم 1-3-2-4 نیز می‌تواند تغییرات مثبتی را انجام دهد. استفاده از حیدری به جای مهدوی‌کیا و حضور ثابت بازیکن فانتزی همچون محمدرضا خلعتبری می‌تواند مهاجمان ما را به خوبی تغذیه کند.

از طرفی به جای وحید هاشمیان نیز می‌توانیم از مهاجم موثرتری استفاده کنیم. در ضمن معتقدم اگر از مسعود شجاعی در جناح چپ استفاده کنیم کارایی‌های این بازیکن را کاهش داده‌ایم. در نهایت من اطمینان دارم که برنده این بازی بزرگ ایران خواهد بود و ما می‌توانیم در سئول، کره‌جنوبی را شکست دهیم.

محمد احمدزاده

کد خبر 83679

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز