در ادامه اصلاح تقاطع‌های نیمه‌کاره در شهر تهران، مسیرهای دسترسی یکی از شهرک‌های بزرگ شمال غربی تهران با اجرا عملیات عمرانی کوتاه‌تر می‌شوند و شهروندان به جای طی کردن مسیرهای طولانی در بزرگراه‌ها می‌توانند با صرف زمان کمتری به معابر اطراف دسترسی پیدا کنند.

شهرک خرازی منطقه 22

به گزارش همشهری آنلاین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری از پل و معابر ارتباطی شهرک شهید خرازی در هشتاد و هشتمین رویداد امید و افتخار خبر داد.

هادی حق بین، با اشاره به هشتاد و هشتمین رویداد امید و افتخار، اظهار کرد: در این هفته شاهد بهره‌برداری از تقاطع و معابر شهرک شهید خرازی خواهیم بود که این گشایش ترافیکی در روز شنبه نهم دی ماه در مراسمی با حضور مدیران ارشد شهری برگزار خواهد شد.

‫وی با تاکید بر اینکه پیوند محلات، تکمیل تقاطعات و کاهش گردش‌های ترافیکی که به واسطه گسست در برخی مناطق و محلات شهر تهران اتفاق افتاده است، از اهداف مدیریت شهری دوره ششم است، افزود: با توجه به طرح‌های توسعه ای و بزرگراهی در منطقه ۲۲، تا کنون سه تقاطع بزرگراه شهید همدانی با خیابان‌های شهید زینعلی(کاج)، خیابان شهید پوررضا (گلها) و بلوار کوهک به بهره برداری رسیده است. پل ارتباطی شهرک شهید خرازی در این منطقه نیز در راستای تکمیل همین طرح‌های ترافیکی است.

‫معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به پروژه تقاطع ارتباطی شهرک شهید خرازی (R۱۲)، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سرانه‌های مسکونی منطقه و به دنبال آن وجود ۸ هزار خانوار در شهرک شهید خرازی و همچنین تسهیل و تسریع در رفت و آمد و کاهش گردش های اضافی، این تقاطع حدفاصل بلوار پژوهش تا خیابان اردستانی احداث شده و شامل دو دستگاه پل رفت و برگشت (شمالی- جنوبی) به طول ۶۱.۵ متر دارای دو خط عبوری، دو پیاده رو و یک خط اضطرار در هر مسیر است.

‫حق‌بین ادامه داد: احداث مجموع ۲۹۰ متر طول معبر در امتداد پل و اصلاحات هندسی معابر پیرامونی از سایر اقدامات صورت گرفته در قالب این پروژه است. با اجرای این تقاطع ۸.۶ کیلومتر مسافت‌های اضافی شهروندان کاهش خواهد یافت.

‫معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تقاطع غیرهمسطح R۱۱ در این منطقه، اشاره کرد و گفت: طرح زیرگذر R۱۱ نیز در این راستا شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی را به یکدیگر متصل می‌کند و قرار است این پروژه عمرانی نیز طی ۴۵ روز آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران

کد خبر 819746
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • علی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    9 0
    شهرداری منطقه 14 یا 15 یه فکری به‌حال ساکنان افسریه بنمایند که تنها یک خروجی دارد
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      4 0
      خدایی منطقه افسریه خیلی شلوغ پرترافیک . مرکزخرید سرای ایرانی زدن دیگه بدتر شده
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    5 0
    شهردار فقط به فکر ساخت پل در مناطقی که همکارانش ساکن هستند میباشد.،بیشتر به فکر خراب کردن پلهای حافظ و پل چوبی پل کریمان هستند تا حل مشکل ترافیک خیابانهای شهر.
  • صلواتی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    هوای شهر داره خفه میشیم هقچ کاری برای آب و هوا نمیکنید خوبه یه فکری به حال ماشین بنزینی بکنید که زمین رو داره نابود میکنه بعد برای ایم ماشین آشغال که همه شاکی اند حتی خودتون هیچ کاری نمیتونید بکنید هیچ نمکنید وای بر من که شهر وند این کشورم و بهش مالیات میدم نصف حقوقم رو نمیدم دو پنجمش که میدم
  • صلواتی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    یه پل اومدن سمنان بزنن دانشگاه رو به شخر وصل کنه اصلا یه وضع پیچش ناکی درست کردن آدم از دانشگاه سمنان رفتن پشیمون میشه نیایییدا
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 2
    تهران فقط شهید خرازی نیست.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    الان تهران فقط یه زلزله ۱۰ ریشتری کم داره که اگه بیاد همه بلایای الهی تکمیل میشه