سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره پل جدیدی که در جنوب تهران افتتاح شد، توضیحاتی ارائه داد.

تقاطع

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی صداقت در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله سعیدی با راه‌آهن تهران-اهواز (پل اتصال مناطق ۱۷ و ۱۸) و پل شهید مختاری در هشتاد و هفتمین شنبه‌ امید و افتخار گفت: افتتاح‌های امروز پنجمین و ششمین افتتاح سازمان مهندسی از دسته پروژه های تعهد شده است. پل ایثارگران، پروژه شهید بروجردی، زیرگذر کوهک و راستگرد گلها از پروژه های قبلی سال جاری بودند که تاکنون افتتاح شده‌اند.

وی با بیان اینکه تا آخر سال ۱۸ پروژه بر اساس تعهدی که به شهردار تهران داده‌ایم تقدیم شهروندان خواهیم کرد، اظهار کرد: معمولا پروژه‌های عمرانی با مطالعاتی که انجام می‌شود برای شهر تعریف و پیاده می شود، اما این دو پروژه خاستگاه مردمی داشته است.

صداقتی با تاکید بر اینکه این دو پروژه بسیار مهم است و سهم بسزایی در آسایش مردم این منطقه دارند، به آسفالت ریزی در معابر شهر پرداخت و گفت: امروز از مرز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن آسفالت ریزی گذشتیم. ۱۰۰ هزار تن با میزان تعهد شده در سال جاری فاصله داریم که آسفالت ریزی این میزان تنها دو هفته زمان می‌ برد که این اتفاق باعث رضایت شهروندان شده است.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: در پروژه غیرهمسطح آیت الله سعیدی ۱۶ حلقه شمع و ۵ هزار متر مکعب خاکبرداری انجام شده است. پروژه معارضین ریز و درشتی داشت که با تدبیر پیمانکار کار انجام شد و پروژه به ثمر نشست.

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه هزینه این پروژه ۴۳ میلیارد تومان است، اظهار کرد: پروژه مختاری هم با خواست مردم منطقه به سرانجام رسید. پل مختاری ۲۰ حلقه شمع و ۸۲۰۰ مترمربع قالب بندی داشت که خاصیت آن این است که در عرض ۶ ماه با همت قرارگاه خاتم الانبیا به ثمر نشست. این دو پروژه مجموعا ۶.۶ دهم کیلومتر مسیر شهروندان را کوتاه می‌کند.

کد خبر 817938
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha