استوری تند هافبک استقلال بعد از پایان بازی فولاد فشارها را بر این بازیکن آشکار کرد.

سعید مهری

به گزارش همشهری‌آنلاین، سعید مهری در ترکیب اصلی استقلال برای بازی با فولاد خوزستان قرار نداشت و از دقیقه ۷۴به جای مهدی مهدی‌پور به میدان آمد. با این حال همان نمایش ۱۶دقیقه‌ای کافی بود تا مهری بار دیگر هدف انتقاد برخی هواداران قرار بگیرد؛ موضوعی که هافبک استقلال آن را تاب نیاورد و تنها ساعتی بعد از پایان بازی با انتشار یک استوری تند و تیز پاسخ منتقدان را داد. ادبیات مهری در پیامی که منتشر کرده اصلا جالب نیست. او به کسانی که از کیفیت بازی‌اش انتقاد می‌کنند لقب بدی داده و تهدید کرده که به‌زودی هویتشان را افشا خواهد کرد.

استوری مهری با واکنش‌های منفی زیادی همراه شده است که اصلا هم چیز عجیبی نیست. به هر حال مردم انتظار ندارند یک بازیکن –حتی اگر غیرمنصفانه نقد شده باشد- با چنین لحن پرخاشگرانه و طلبکارانه‌ای با آنها صحبت کند. نقد شدن، بخشی از سرنوشت هفتگی همه فوتبالیست‌های جهان است و آنها باید مقابل انتقادات، بردبار و خونسرد باشند.

به‌طور کلی اما این پرسش هم مطرح است که آیا حجم نقدها از عملکرد مهری نسبت منصفانه‌ای باکیفیت او دارد یا نه. به هر حال مهری به‌عنوان یک هافبک دفاعی، در تیمی بازی می‌کند که برای سال‌های طولانی این پست را در اختیار آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی قرار داده بود و تازه می‌توان به جی‌لوید ساموئل و خود جواد نکونام هم اشاره کرد. بنابراین طبیعی است که توقعات از این بازیکن زیاد باشد. مهری اما در طول ۲فصل اخیر طی ۴۰بازی در همه تورنمنت‌ها، فقط ۲گل برای استقلال زده و ۳پاس گل داده که آمار فوق‌العاده‌ای نیست.

شاید برخی بگویند از بازیکنی در پست او نمی‌توان انتظارات تهاجمی چندانی داشت اما نکته اینجاست که خیلی از اوقات سبک بازی مهری هم کمکی چندانی به تنظیم ضرباهنگ استقلال نمی‌کند. شاید ابتدای فصل که او قراردادش را با استقلال به‌صورت یکطرفه فسخ کرد، مشتری بهتری برایش پیدا می‌شد و این بازیکن به ناچار، با مضحکه قرارداد ۱۶۰میلیون تومانی به جمع آبی‌پوشان بازنمی‌گشت!

کد خبر 814889
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha