تیم فوتبال یوونتوس با هدایت آلگری باز هم با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

آلگری

به گزارش همشهری‌آنلاین، زمانی اسم دیگو سیمئونه بد دررفته بود و همه از بازی‌های تدافعی تیم او و بردهای ناپلئونی اتلتیکومادرید صحبت می‌کردند. حالا ماسیمو آلگری در یوونتوس بازی‌هایی را می‌برد که بردن آنها برای مورینیو، سیمئونه و کی‌روش هم قفل بوده است. یووه در زمین فیورنتینا با گل میرتی ۲۰‌ساله در دقیقه‌۱۰ به پیروزی رسید؛ آن‌هم درحالی‌که فیورنتینا با ۲۱‌شوت بیشتر و مالکیت ۶۸درصدی نتوانست از تار عنکبوت آلگری سالم بیرون بیاید.

از زمان بازگشت آلگری به یوونتوس، این تیم بیشترین برد یک بر صفر را در سری‌آ کسب کرده‌(۱۷بار)؛ حداقل ۳‌برد بیش از هر تیم دیگری. پریشب هم ژاوی در مسابقه‌ای که باید با اختلاف ۴‌گل شکست می‌خورد، توانست با گل ثانیه پایانی آرائوخو یک بر صفر سوسیداد را ببرد و به دهمین برد یک بر صفر خود دست یافت.

با رفتن بونوچی به یونیون برلین هم تیم آلمانی بدبخت شد و همه بازی‌هایش را باخت هم دفاع یووه سروسامان گرفت. حالا از زمانی که آنها با نتیجه ۴ بر ۲ به ساسولو باختند، ۶‌کلین‌شیت پشت‌هم ثبت شده است.

قبل از فابیو میرتی، آخرین بازیکن یوونتوس که نخستین گل خود را در سری‌آ مقابل فیورنتینا به ثمر رساند، کلودیو مارکیزیو بود؛ در ژانویه۲۰۰۹ در المپیکو گرانده تورینو. میرتی در همه رده‌های سنی برای یووه گل زده است.

از فصل ۲۳-۲۰۲۲، تنها کواراتسخلیا(۱۳) و رافائل لیائو(۱۱) بیش از فیلیپ کوستیچ در سری‌آ(۱۰) پاس‌گل داده‌اند.

کد خبر 805250
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha