عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام کرد با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در خصوص تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار، تنها در ۳ ماه نخست سال جاری، بیش از ۲۰۰ مجوز جدید کانون آگهی و تبلیغاتی در کشور صادر شده است.

وزارت ارشاد

مدیر کل تبلیغات و اطلاع ‌رسانی با اشاره به رشد چهل درصدی صدور مجوزها در این بخش به نسبت مشابه سال گذشته، اعلام کرد با راه‌ اندازی سامانه جامع الکترونیکی با عنوان سامانه تبلیغات در سال جاری، تمامی امور مربوط به فعالیت در حوزه تبلیغات با هماهنگی کامل با استان‌ها به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

محمدیان افزود: مهم‌ترین بخش این سامانه، موضوع صدور پروانه فعالیت برای متقاضیان  تاسیس کانون آگهی وتبلیغاتی در سراسر کشور است و متقاضیان با استفاده از آن، می‌توانند به راحتی تقاضای خود را ثبت کرده و هم‌چنین نظارت دقیقی بر روند رسیدگی به تقاضای خود تا صدور پروانه فعالیت که در کم‌ترین مدت نسبت به سال‌های گذشته صورت می گیرد، داشته باشند.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع ‌رسانی با استناد به آمار موجود گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، حدود ۳۱۰ تقاضا در سامانه ثبت شده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، شاهد افزایش و رشد ۱۰ درصدی ثبت تقاضاها در این زمینه بوده‌ایم.

محمدیان در پایان تاکید کرد برابر مقررات، هر یک از متقاضیان که نسبت به روند بررسی تقاضای خود یا تصمیم کمیته‌ های تبلیغات استان اعتراض دارند، می‌توانند از طریق سامانه یا تماس با دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، اعتراض خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 772517

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha