سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق گسترده در بازار تهران خبر داد و گفت: ۵ ایستگاه آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

آتش‌سوزی گسترده در اطراف میدان گمرک تهران

جلال ملکی در گفتگو با همشهری آنلاین با اعلام ابن خبر افزود: یک انبار چسب در بازار سید ولی در محدوده بازار بزرگ تهران در حال سوختن است که اشتعال آن وسیع بوده و هم اکنون ماموران ۵ ایستگاه در محل حادثه حضور دارند.

او گفت: تاکنون سه نفر در این حادثه مصدوم شدند.

این بازار در لیست بناهای ناایمن که اخیرا از سوی دادستانی اعلام شد، قرار داشت.

ببینید | آتش سوزی بزرگ در بازار تهران

بابک یکتاپرست، معاون سازمان اورژانس کشور نیز با اشاره به مصدومیت سه تن در حادثه حریق انبار چسب در بازار پاچنار گفت که مصدومان سوختگی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد داشتند.

ساعت ۱۱، یعنی حدود یک ساعت و نیم بعد از این حریق گسترده، سخنگوی آتش نشانی اعلام کرد:درحال حاضر ۱۱ ایستگاه آتش‌نشانی در محل حضور دارند. تلاش می‌کنیم از گسترش آتش به محل پاساژهای اطراف جلوگیری شود.

۶ بار اخطار برای این ساختمان صادر شده بود

ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۱۱ ایستگاه آتش نشانی  به همراه خودروهای پشتیبانی در محل حادثه حضور دارند، در حال حاضر تانکرهای آب و عوامل شهرداری منطقه ۱۲ هم در محل آتش‌سوزی حضور دارند.

او ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه بود و یک انبار با سقف شیروانی هم کنار آن بود. چندین مغازه و انبار؛ جمعا به وسعت هزار متر، با کاربری نگهداری چسب و مواد نگهدارنده، تینر و... در ادامه دچار حریق شده اند که آتش نشانان در حال حاضر از چند طرف مشغول عملیات هستند.

نظری گفت: این ساختمان، جزو ساختمان های ناایمن بوده و ۶ بار اخطار از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دریافت کرده بود.

کد خبر 765146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha