شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

جایزه مصطفی (ص) رفته رفته جایگاه ویژه‌ای را در میان محافل خبری دنیا پیدا کرده است و این رویداد با بازتاب فوق‌العاده‌ای در جهان روبرو بوده است.

جایزه مصطفی

به گزارش همشهری آنلاین، بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) با چشم‌انداز گسترش صلح، امنیت و رفاه بشریت، فعالیت خود را در سال1391 آغاز کرده است. این بنیاد، مأموریت خود را توسعه علم و فناوری در جهان اسلام قرار داده است و برای تحقق آن، شناسایی و تجلیل از دانشمندان برجسته، زمینه‌سازی برای توسعه تعاملات پژوهشگران و افزایش همکاری و هم‌افزایی کشورهای اسلامی در حوزه‌های علم و فناوری را با تأکید بر فناوری‌های پیشرفته در دستور کار دارد. در راستای تجلیل از دانشمندان برجسته و زمینه‌سازی همکاری و توسعه علمی در جهان، جایزه مصطفی(ص) به‌عنوان یکی از نمادهای شایستگی و برتری علمی در سطح جهان شکل گرفت. این جایزه به اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق می‌گیرد که توسط افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری ارائه شده و زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد. برگزیدگان جایزه علاوه بر لوح و مدال جهانی مصطفی(ص)، با دریافت مبلغ ۵۰۰هزار دلار که از محل خیرین و موقوفات علم و فناوری تأمین شده، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

جایزه مصطفی (ص) در رسانه‌های معتبر جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است. ویدئویی که آسوشیتدپرس در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد را ملاحظه فرمایید.

کد خبر 762098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha