همشهری‌آنلاین: هو جونگ مو در آستانه دیدار تیم کره جنوبی مقابل ایران در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010، از ایران به عنوان حریفی سرسخت یاد کرد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال ایران 23 بهمن ساعت 15 در چارچوب دور رفت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2010 در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی است.

مربی کره در خصوص این دیدار گفت: دیدار با ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی مهم‌ترین و در عین حال دشوارترین دیدار ما در این رقابت‌ها به حساب می‌آید. ما همواره در دیدارهایمان به سه امتیاز بازی نیاز داریم اما شکست ایران در این کشور کار ساده‌ای نیست. با این حال من نمی‌خواهم این دیدار را ببازم. [دایی: قول می‌دهم کره را ببریم]

وی افزود: ما در دیدار مقابل ایران بازیکن مصدوم نداریم و نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم تا این تیم را شکست دهیم. تیم ملی ایران این شانس را دارد که تا به حال در آزادی به ما نباخته اما ما می‌خواهیم به خوش شانسی آنها پایان دهیم و تاریخ‌ساز شویم.

وی در خصوص تساوی یک بر یک مقابل سوریه در بازی دوستانه هفته گذشته اظهار داشت: ما در آن دیدار به سوریه فرصت‌های بسیاری دادیم. اما بدون شک مقابل ایران این اشتباهات را تکرار نخواهیم کرد.

کره جنوبی در گروه دوم این رقابت‌ها با 7 امتیاز صدرنشین است و ایران با پنج امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است

کد خبر 75048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز