همشهری آنلاین: 12هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت دیدار ایران و کره در ورزشگاه آزادی و نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد.

به گزارش ایسنا سرهنگ خانچرلی درباره تمهیدات امنیتی و انتظامی بازی فوتبال تیم ایران ـ کره جنوبی، گفت: تمهیدات در نظر گرفته شده برای این بازی نسبت به سایر بازی‌های فوتبال در پایتخت بیشتر است، به طوری که نزدیک به 12 هزار نیروی پلیس برای برقراری امنیت و نظم این دیدار در استادیوم و نقاط مختلف شهر حضور خواهند یافت.

وی با بیان این که مانند گذشته، ایستگاه‌های سیار پلیس در شهر مستقر خواهند شد، افزود: تعداد این ایستگاه‌ها بنابر نیاز و تعداد تماشاگران در نظر گرفته می‌شود.

به گفته سرهنگ خانچرلی، ماموران پلیس با لباس‌های شخصی و انتظامی با تماشاگرنماها برخورد کرده و متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد.

معاون عملیات پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: در این بازی، یک قاضی در استادیوم حضور خواهد داشت و با معرفی متخلفان از سوی ماموران پلیس، رای برای خاطیان صادر خواهد کرد.

وی درباره تمهیدات ترافیکی در بازی تیم‌های ملی ایران ـ کره جنوبی نیز اظهار کرد: در صورت به وجود آمدن گره ترافیکی به تعداد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه خواهد شد.

طبقه دوم برای علاقه‌مندان رایگان است
طبقه دوم ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران امروز (چهارشنبه) و در جریان بازی دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی به طور رایگان در اختیار علاقمندان و دوستداران فوتبال ایران قرار می گیرد.

این تصمیم از سوی شرکت سایپا، حامی مالی تیم های ملی فوتبال ایران به منظور رفاه حال علاقمندان و با توجه به الزامات قانونی مبنی بر تهیه بلیط برای ورود به ورزشگاه آزادی که از طرف AFC اعلام شده، اتخاذ شده است.

اسپانسر مالی فدراسیون فوتبال به همین منظور تمامی بلیت های طبقه دوم ورزشگاه آزادی تهران را خریداری کرده و این مکان را امروز به طور رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد.

براساس این گزارش تمامی تماشاگران می توانند بدون پرداخت هزینه، در طبقه دوم ورزشگاه آزادی این دیدار را تماشا کنند. دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ساعت 15 امروز در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2020 آفریقای جنوبی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

کد خبر 75101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز