آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در اجتماع پرشور مردم نوشهر با تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) اظهار داشت: هویت مردم مازندران با عشق به اهل بیت (ع)، فرهنگ دینی، فرهنگ شهدا و ایثارگری رقم خورده است.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس جمهور گفت: مردم مازندران در دفاع از کشور، دین و ارزش‌های الهی و انقلاب شکوهمند اسلامی همیشه در میدان بوده‌اند.

رئیسی با بیان اینکه مردم مازندران در دفاع از کشور، دین و ارزش‌های الهی و انقلاب شکوهمند لاسلامی همیشه در میدان بوده‌اند، افزود: مردم در جایگاه نوکری مردم قرار دارد و برای حل مشکلات مردم در میدان خدمت هستیم.

رئیسی با تاکید اینکه قفل پروژه‌های بر زمین مانده نوشهر را در دولت سیزدهم باز خواهیم کرد، ادامه داد: به زودی هزاران شغل در این منطقه ایجاد خواهد شد؛ اینجا قطب کشاورزی است، اما اینجا می‌تواند قطب ‌صنعتی هم باشد.

وی با تاکید برای توجه ویژه به اقتصاد دریامحور تصریح کرد: با همه ارتباطاتی که با دریا داریم؛ اما درآمد ما از دریا ۳ تا درصد است که توجه به این حوزه در اولویت دولت قرار گرفته است.

رئیسی با تاکید بر توجه به مردم در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال، دولت این مهم را در اولویت قرار داده است؛ میانکاله تهدید نیست بلکه یک فرصت برای اقتصاد مردم است.

رئیس جمهور با تاکید اینکه باید اقتصاد گردشگری مازندران را فعال کنیم، اضافه کرد: این مهم با مشارکت مردم قابل دستیابی است.

وی با بیان اینکه بی‌عدالتی را نمی‌پسندیم، گفت: در تمام حوزه ها باید عدالت برقرار باشد لذا اجرای عدالت در اولویت اصلی دولت قرار دارد.

رئیس جمهور با تاکید بر توجه ویژه به نیروهای جوان خاطرنشان کرد: امام به جوانان اعتماد کردند و میدان دادند لذا ما هم در دولت سیزدهم به جوانان اعتماد داریم.

وی با انتقاد از وضعیت زباله مازندران گفت: سریعا باید دستگاه زباله‌سوز مازندران فعال شود و دغدغه مردم در این حوزه سریعا برطرف شود؛ نباید مردم نگران این موضوع باشند و در موعد مقرر کار را تحویل دهند.

کد خبر 852568
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    1 0
    اگر اینجا که من هستم کسی سرمایه گذاری کرده یا وام گرفته اطلاع رسانی کنید.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 0
    طرح توسعه باید شفاف باشد.ریسک همه جا هست.
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    3 0
    هر وقت ۴ میلیون مسکن ساخته شد ۴ میلیون شغل هم ایجاد شد هزاران شغل در این منطقه ایجاد خواهد شد، احتمالا بعدها میان میگن ما گفتیم هزاران شغل ایجاد میشود اما نگفتیم دولت ایجاد کند مردم باید ایجاد کنن که متاسفانه نکردن
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    0 1
    هویت مردم مازندران مثل همه هموطنان ما ایرانی است وشیعه