دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶
۰ نفر

پروژه زیرگذر خیابان تجریش یه عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های بلندمدت شمال تهران، در مرحله طراحی‌های نهایی است و در ابتدای سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

تجریش

به گزارش همشهری آنلاین، ترافیک محدوده میدان تجریش و معابر اطراف آن به دلیل وجود اماکن زیارتی، سیاحتی، گردشگری و تجاری بسیار، همیشه یکی از معضلات و دغدغه‌های اهالی تجریش است. خوشبختانه خبر رسیده که یکی از پروژه‌های مهم و اثرگذار شهرداری منطقه یک برای حل این معضل یک گام دیگر به مرحله اجرا نزدیک شده است. به گفته «علیرضا اسفراینی نژاد» معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه یک، پروژه تونل و زیرگذر خیابان تجریش اهم پروژه‌های بلند مدت این منطقه است که زمینه‌ساز تحولات بسیار اثرگذار در محدوده تجریش خواهد شد. اسفراینی نژاد درباره این پروژه گفت: «پروژه تونل و زیرگذر خیابان تجریش در مرحله طراحی‌های نهایی است. فازهای مطالعاتی آن به اتمام رسیده، مدل سازی‌ها انجام شده و در ابتدای سال ۱۴۰۲ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او افزود: «در محدوده تجریش با توجه به وضعیت زیارتی و سیاحتی و وجود بازار و بیمارستان تجریش، شرایطی به گونه‌ای است که میزان سطح سرویس خیابان به E و F نزول پیدا کرده(درعلم مهندسی ترافیک این ارزیابی کیفی به شش سطح سرویس از A تا F طبقه بندی می‌شود) و لازم بود که تمهیدات ترافیکی و معابر جدید اندیشیده شود. به همین دلیل احداث تونل و زیرگذر خیابان تجریش در برنامه شهرداری در سال ۱۴۰۲ قرار گرفت.»

کد خبر 744247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha