مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در دیدار نایب رئیس شورای شهر تهران از تلاش برای تکمیل حدود ۷۰ پروژه فعال عمرانی گزارش داد.

بازديد نايب رئيس شوراي شهر از پروژه‌هاي عمراني

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن برشمردن معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه های عملکردی مدیریت شهری، از اقدامات این حوزه در جهت توسعه زیرساخت های عمرانی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، دکتر ابراهیم امینی در دیدار با مهندس صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی و مدیران ارشد این معاونت گفت: اقدامات عمرانی نه تنها به لحاظ کاهش ترافیک بلکه از نظر بهبود کیفیت هوا و سایر شاخص های زیست محیطی نمودی عینی برای شهروندان دارد.

او  همچنین اقدامات انجام شده در جهت رفع گلوگاه های شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی و بهبود وضعیت نگهداشت معابر را مثبت ارزیابی کرد.

مهندس صبوری طی سخنانی در این نشست از تلاش برای تکمیل حدود ۷۰ پروژه فعال عمرانی خبر داد گفت: بخش قابل توجهی از این پروژه ها تا پایان سال جاری تحویل شهروندان خواهند شد.

او به تشریح مشخصات فنی برخی از مهم‌ترین پروژه های جاری از قبیل زیرگذر کوی نصر، تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین و ساماندهی و ارتقای کیفی میدان هفتم تیر پرداخت.

در نشست نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی، موارد دیگری از قبیل اقدامات انجام شده در زمینه بهسازی معابر و افزایش ظرفیت کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، بهبود عملکرد شبکه جمع آوری و هدایت آب های سطحی نیز ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران متعاقب برگزاری این نشست، از پروژه های احداث زیرگذر کوی نصر، احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین و ساماندهی و ارتقای کیفی میدان هفتم تیر بازدید میدانی به عمل آورد و ضمن استماع توضیحات معاون فنی و عمرانی و دست اندرکاران اجرایی پروژه، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اجرایی این طرح ها قرار گرفت.

کد خبر 444638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha