رئیس جمهور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، بر ضرورت توجه به قانون به عنوان یک اصل مورد تفاهم اجتماعی در مساله مهم حجاب تاکید کرد.

رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت با تجلیل از حضور گسترده و پرشور مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر دلبستگی و پیوستگی ملت با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب بود که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی و نقش برآب کرد.

رئیس جمهور افزود: مردم عزیز ما مصمم بودند در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، با حضور در راهپیمایی دیروز، اتحاد و همبستگی خود را به رخ دشمنان بکشانند و یکبار دیگر اثبات کنند که پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت هستند و دشمن هم پیام این حضور حماسی و معنادار مردم را دریافت کرد.

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در ایام‌الله دهه فجر به ویژه مسئولان وزارت ارشاد، تصریح کرد: با وجود برخی فضاسازی‌ها، جریان انقلابی با همت بلند، جشنواره‌های فجر را با شکوه برگزار کرد.

«کنترل بازار و تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم با قیمت مناسب»، «ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه حمل و نقل ریلی» و «مقابله با قاچاق کالا به ویژه قاچاق سازمان‌یافته و همچنین مقابله با سوداگران و عددسازان بازار ارز» از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت بود که وزارتخانه‌های مرتبط مکلف به پیگیری آنها شدند.

رئیس جمهور با تشکر از عموم بانوان که با پایبندی به موازین شرعی و قانونی در اصلاح فضای عمومی مشارکت و همکاری دارند، گفت: در موضوع حجاب همه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای موظف‌اند با تبیین رویکرد اقناعی به گسترش فضای عفیفانه کمک و با تولید محتوایی مناسب به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

آیت‌الله رئیسی بر ضرورت توجه به قانون به عنوان یک اصل مورد تفاهم اجتماعی در مساله مهم حجاب تاکید کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره‌های گردشگری و صنایع دستی در ایام دهه فجر، ضرورت توجه به اقتصاد صنایع دستی را مورد تاکید قرار داد و استانداران و فرمانداران را مکلف کرد که اماکن مناسبی برای ایجاد بازارهای پایدار به منظور عرضه صنایع دستی ایرانی در شهرستان‌ها ایجاد کنند.

کد خبر 741562
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 52
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    93 14
    حجاب اجباری هیچگاه جوابگونبوده وبه فرهنگ تبدیل نمی گردد
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    83 13
    دلار چند اخوی؟
    • شاهین IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      13 98
      اینارو باید به اونایی بگی که روسری پرت می کردن واتش میزدن ویک عده مردم ساده هم فکر می کردن اینا معترض به مشکلات اقتصادی هستند نگو دنبال آغوش رایگان و... بودن یک از دلایل گسترش نیافتن و کاهش ناآرامی‌ها روشدن اهدافشون بین مردم عادی بود.
  • GB ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    72 13
    قانون های منسوخ شده بی قانونی ایجاد می کند.
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    جناب رئیسی الان مشکل مردم، مسائل شهوانی و تحریک شدن با موی زنان نیست! به وظایفتون و وعده هایی که داده اید عمل کنید
    • پسر انقلابی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      17 77
      رسیدگی به حل معیشت و مشکلات مردم سرجای خود و رسیدگی به سر و سامان دادن قانون حجاب هم سرجایش
    • باران IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      28 61
      حالا سوال اینجاست چرا طرف مقابل این همه روبحث حجاب زوم کرده و شعار زن زندگی رو انتخاب کرده مگه به قول شما اصل مشکل مردم چیزای دیگه نیست.پس می تونیم نتیجه بگیریم اونا جای مشکلات اساسی دنبال مسایلی هستن که خواست مردم عادی جامعه نیست.
    • التماس تفکر IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      15 46
      درود بر باران. نکته ظریف و قابل تامل رو مطرح کردید. دقیقا مباحث حجاب انحراف اذهان از مسئله اصلی هست.
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    74 12
    کجای اسلام گفته شده زنان بدحجاب یا بی حجاب رو مجازات یا زندانی بکنید؟!
  • محمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    73 20
    چیزی را که مردم نخوان قانون نیست
  • سید IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    68 9
    آقای رئیسی طبق قول خودتان و وزیرانتان لطفاً قانون رفع فیلترینگ پلتفرمهای خارجی را هر چه سریعتر اجرا کنید
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    57 10
    جناب رئیسی وزیر آموزش وپرورش تو بودجه رتبه بندی معلمان رادر جای دیگر هزینه کرده چرا ؟ شما که می دانی بجای حجاب حجاب کردن برکنارش کن و وزیر جدید معرفی کن با حرف و آمار غیر واقعی درد مردم را بیشتر نکن
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    57 12
    تاکید میکنیم شما هم به مسائل کشور داری توجه کنید و وضعیت رو بهبود بدین