در کودکی پرجنب و جوش بوده و به قول معروف از دیوار صاف بالا می‌رفته، همین ویژگی در نوجوانی از او یک سنگ‌نورد ساخته و باعث شده در جوانی به دنبال شغلی برود که بیشتر از زمین، روی هوا باشد.

راپل کار

همشهری آنلاین- پریسا نوری: «فاطمه اردانی‌زاده» به خاطر این شغل هر روز از دیوارهای صاف و بلند، بالا می‌رود و کمتر پایش به زمین می‌رسد. این دختر ۲۳ ساله ‌در حالی که ساعت‌ها بین زمین و هوا معلق است و یکی از مهیج‌ترین، متفاوت‌ترین و خطرناک‌ترین شغل‌های دنیا را دارد، برای ما از زیر و بم حرفه‌ و فعالیتش می‌گوید.

خواندنی‌های بیشتر را اینجا دنبال کنید

یک راپل کار دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

من یک راپِل کار هستم. یعنی در ارتفاع و با طناب روی نمای ساختمان‌ها کار انجام می‌دهم. این کار می‌تواند شست‌وشوی شیشه‌ و نمای ساختمان‌ یا رنگ‌آمیزی، مرمت و پیچ و رول‌پلاک کردن نما باشد. در واقع با وجود راپل‌کاران دیگر به نصب داربست برای کار در ارتفاع نیازی نیست، ما با کمک طناب‌هایی که به خودمان آویزان می‌کنیم، در هوا معلق می‌شویم و هر کاری که لازم باشد روی نمای ساختمان‌ها انجام می‌دهیم.

به نظر می‌رسد این کار حتی برای آقایان هم سخت و پرخطر هست. چه چیزی باعث شد که یک دختر جوان سراغ این کار برود؟

به خاطر علاقه‌ای که به ارتفاع دارم از مدت‌ها پیش سنگ‌نوردی طبیعت و سالن کار می‌کردم و به واسطه مربی‌ام با راپل‌کاری آشنا شدم و تصمیم گرفتم آن را به عنوان شغل دنبال کنم.

خانواده‌ات مخالفت نکردند؟

اول کمی مخالفت کردند چون نگران خطرات این شغل بودند اما کم‌کم متقاعدشان کردم. حالا هم خوشحالم که به دنبال علاقه‌ام رفته‌ و به خاطر مهارتی که به دست آورده‌ام، حالا خیال پدر و مادرم هم راحت شده است.

دختر۲۳ساله روزی ۱۲ ساعت در هوا معلق است | درآمد ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی

برای راپل کاری دوره‌ای گذراندی و مدرک داری؟

یک دوره ۲ هفته‌ای گذراندم و مدرک راپل‌کاری صنعتی گرفتم و به زودی در آزمون بین‌المللی این رشته شرکت می‌کنم تا گواهینامه بین‌المللی بگیرم.

تحصیلاتت مرتبط با شغلت است؟

تقریبا؛ لیسانس تربیت بدنی و فوق لیسانس فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه تهران دارم.

روزی چند ساعت و این روزها کجا کار می‌کنی؟

معمولا روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت کار می‌کنم. درحال حاضر هم مشغول مرمت و رنگ‌آمیزی نمای یک ساختمان ۱۱ طبقه در محله زعفرانیه هستم.

صرف داشتن علاقه، برای ورود به این شغل کافی است؟

خیر. فرد باید ترس از ارتفاع نداشته باشد و از قدرت بدنی زیادی برخوردار باشد من چون سنگ‌نوردی کار کرده بودم و به خاطر تمرین‌های سخت سنگ‌نوردی، بدن ورزیده پیدا کردم و در این کار زودتر جا افتادم.

دختر۲۳ساله روزی ۱۲ ساعت در هوا معلق است | درآمد ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی

سختی‌های یک راپل‌کاری چیست؟

این کار ریسک زیادی دارد. ما معمولا بر روی ساختمان‌های بلند و  در ارتفاعات بالای ۴۰ متر کار می‌کنیم، از این رو کوچکترین بی‌دقتی می‌تواند باعث سقوط و به قیمت جانمان تمام شود. ما ساعت‌ها روی صندلی‌های طنابی در هوا معلقیم برای همین فشار زیادی به کمرمان می‌آید. بسیار از ساختمان‌ها پنجره‌شان لبه ندارد که پایمان را رویش بگذاریم و قدری استراحت کنیم پس از لحظه‌ای که بالای ساختمان کارگاه می‌زنیم و فرود می‌آییم روی صندلی معلق هستیم و باید مراقب باشیم پایمان خواب نرود، باید خودمان را تاب دهیم تا به فضای بیشتری از دیوار دسترسی داشته باشیم. از طرفی در دستمان هم ابزار کار است حالا بسته به کاری که انجام می‌دهیم این ابزار ممکن است سطل رنگ، واترجت، دریل و فرز و سمباده و کاردک و ... باشد، باید مراقب باشیم حین کار این ابزار از دستمان در نرود و بر سر کسی سقوط نکند.

پس با این خطرات و سختی‌ها باید درآمد بالایی داشته باشید؟

این شغل درآمد ثابت ندارد. معمولا به صورت پروژه‌ای کار می‌کنیم. اما اگر هر روز سر کار برویم و وسایل کار هم داشته باشیم متوسط درآمدمان به ۳۰تا ۵۰ میلیون تومان در ماه می‌رسد.

در حین کار برایت حادثه‌ هم پیش آمده‌ است؟

خوشبختانه حادثه‌ای پیش نیامده فقط یک بار از اولین محافظ یا حمایتگر جدا شدم ولی چون حمایتگر دوم هم داشتم سقوط نکردم. یک بار هم داشتم یک ساختمان بلند را رنگ‌آمیزی می‌کردم، نزدیک بود سطل پر از رنگ از دستم رها شود و یادم میاد در پروژه‌ای هم در حین بتنه کاری یک ساختمان کاردک از دستم به پیاده‌رو روی درخت افتاد.

دختر۲۳ساله روزی ۱۲ ساعت در هوا معلق است | درآمد ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومانی

با توجه به اینکه اغلب مردم این کار را مردانه می‌دانند، وقتی شما را می‌بینند چه برخوردی دارند؟

 بازخوردها همه مثبت است معمولا از پنجره یا بالکن خانه‌شان که مرا می‌بینند می‌گویند :«تو دختری! خسته نباشی. آفرین. خداقوت. گاهی هم برایم شربت خنک و بستنی می‌آورند.

این روزها در اوج گرمای تابستان و زیر برق آفتاب معلق ماندن در هوا و کار کردن روی نمای ساختمان برایت سخت نیست؟

حسن کار ما این است که ساعت کاری ندارد و بستگی به انتخاب خودمان هر ساعتی که بخواهیم کار می‌کنیم. من سعی می‌کنم کارم را صبح که هوا خنک‌تر است شروع کنم. در اوج گرمای ظهر استراحت می‌کنم و عصر دوباره مشغول می‌شوم. البته گاهی لباس‌هایم را خیس می‌کنم که کمتر گرمم شود. این را هم بگویم من متولد یزد و به اصطلاح بچه کویرم و گرمای هوا برایم چندان آزاردهنده نیست.

از بین شستن شیشه و نمای ساختمان تا رنگ‌آمیزی، مرمت و نصب نما کدام را بیشتر دوست داری؟

شست‌وشو را دوست دارم چون خیس و خنک می‌شوم. اما به رنگ‌آمیزی‌ و بتنه کاری به خاطر اینکه می‌توانم در آن خلاقیت به کار ببریم بیشتر علاقه دارم. این حس که دیوارهای پر ترک و آسیب دیده را اصلاح می‌کنم برایم شیرین است.

کارفرماها ترجیح نمی‌دهند این شغل را آقایان انجام دهند؟

نه، اتفاقا چون رنگ‌آمیزی، بتنه‌کاری، پیچ و رول‌پلاک نیاز به ظرافت و سرعت دارد این کار را خانم‌ها بهتر انجام می‌دهند. در حال حاضر هم چندین گروه دختران راپل‌کار در تهران فعالیت می‌کنند و در این کار بسیار موفق هستند.

از اینکه بیشتر روی زمین باشی در هوا معلقی، چه حسی داری؟

روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت در هوا هستم و صرف‌نظر از سختی‌هایش که برایم شیرین است، حس خوبی دارم. از آن بالا صدای شهر را بهتر می‌توانی بشنوی، آدم‌ها و ماشین‌ها را ببینی که چقدر کوچک هستند، ساعت‌ها تنها باشی و کسی کاری به کارت نداشته باشد و در تنهایی برای بهتر انجام شدن کارت خلاقیت به خرج بدهی و ...

کد خبر 693432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 409
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 268
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    ماشالا به این دختر
    • مو سپید آواره  CA ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      هر چه خوبان همه دارند تو تنها داری.
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      واقعا دست مریزاد خسته نباشید چقدر کار فراوانه ومعیشت راحت که یه دختر تحصیل کرده باید به یه همچین کار خطرناکی بپردازه فقط سوال همیشگی ومهم این روزها یکی ازش بپرسه تو اون ارتفاع ناهارم بهش میدن .
    • سجاد IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      شیر دختر ایران زمین
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      درد و بلات بخوره تو سر سجاد غریبی (هالک)
    • حمید IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      هزاران آفرین هزاران آفرین مهم اینه که در این شرایط بسیار سخت کاری ، حجابش رو حفظ میکنند ! واقعا ایشان نمونه اند !
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      ۱۹:۵۸ همیشه یکی هست که کام ادمو تلخ کنه ، اخه دوست خوش انصاف خودش داره میگه به این کار علاقه داره و بخاطر پولش نیست وگرنه الان خیلیا با تحصیلات کمتر درآمد بیشتر دارن فقط به درامد ناخن کارا نگاه کن یا از همین فضای مجازی چند برابر این میشه پول درآورد از سر ناچاری که نیست
    • دیانا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      59 8
      آخه دوست من خودش داره میگه عاشق کارشه منم یه دخترم عاشق کارای در از هیجانم مکانیکی کار میکنم جوشکاری میکنم خودم دوس دارم کارم دارم شیفت صب تو یه دفتر خدماتی پشت سیستم نشستم شیفت به از ظهر دنبال چیزی که دوسش دارم
    • آفرین دخترگل IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      55 4
      آفرین دخترگل
    • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      99 32
      ماشاالله هزار مااشالله...یاد بگیرن بعضی از پسرا که نشستن مادر وپدرو خرجشون رو بدن
  • نرگس IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    هزار آفرین به این دختر شجاع
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      آره ناهار و صبحونم میدن
    • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      88 24
      سلام دای اون طوری نیست که تو فکرش.میکنی بالابر داره میارش بالا
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    اونوقت پسرا میگن کار نیست
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      تو خودت حاضری اینکارو انجام بدی ؟
    • ایرانی وطن پرست IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      38 15
      ادرس و شماره تماس طرفو بذار نامردم اگر همین الان نرم سر همین کار، ماهی 30 تا 50 هم نمیخام، 15 بدن خدا بده برکت. خوبه خودشم میگه کار ما دائم نیست با یه شاخه گل بهار نمیشه
    • Ali IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      26 8
      بالابر داره یا نداره،،ایا شما حاضری همچین کاری بکنی از حرفات معلومه ابدا،،فقط منتقد هستین....حال ادم به هم میخوره از چنین ادمای،،،افرین و هزار افرین به دختر شجاع و نترس
  • الی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    درود بر تو شیر زن
    • مرتضی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      29 5
      کسی نمیگه تو این کارو انجام بده داره میگه نگین کار نیست مال کار باشی کار هست فقط همه کن ۶.۵ از خواب بیدارشو
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    خدا حافظت کنه دختر شیر مادر حلالت
  • علیرضا بسحاق IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    با سلام و عرض ادب آفرین به این شیر زن . خدا محافظ و نگهدارش باشه انشاالله و همیشه در کارش موفق و پیروز .
  • زهرا IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    کلا دنیاعوض شده.... اگه درست دقت کنیم خانمها این دوره پرجنب وجوش ترند. وبهتر کار میکننند تا اقایون...... اقایون کلا تنبل شدند.....
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      چون تو خودت دختری این حرفو میزنی شما زنا هم همش تو خونه اید خبر ندارید اون مرد چه جونی دارن ازش میکنن واسه یه شیسنار پس حرف نزن ...
    • ناصر کاظمی IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      55 7
      واقعاً؟؟ الان برو تو آگهی های استخدام دیوار همه عکاس فقط دختر میخوان. کار آموز دختر میخوان . برای کار های هنری و تولیدی مثل نقاشی روی ظرف و .. فقط دختر میخوان . منشی فقط دختر ‌. فروشنده دختر ... خب حالا تقصیر پسرا چیه شاید بعضی پسرا خواستن تو این زمینه ها کار کنن...
    • احسان IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      24 3
      با اینکه درست میگی بازم مردا خیلی بیشتر کار میکنن اگه زنا یه کار گوگلی مگولی و راحت پیدا کنن کار میکنن بعد مردا فقط دنبال یه کاری هستن که بتونن جواب زن و بچشون رو بدن
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      14 4
      بنظر من مرد زن نداره چ خانوم چ آقا کار کنند برای زندگی هم تلاش می‌کنند اصلا ربطی ب این حرفها نداره
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    ایشان فوق لیسانس هم از دانشگا دارند ماشالا
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      68 18
      😂😂😂
    • خداقوت به شما خانم زحمت کش فداکار ماشالله به شما IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      1 1
      خدا قوت
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    آفرین به این شیرزن . شیر مادر و نان پدر حلالت
  • مریممم IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    بعضی ها هم با لیسانس آبیاری گیاهان دریایی پیام نور میگن کار و پول نیست
    • ملکه IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      حالا چرا اسم دانشگاه پیام نور رو خراب میکنی من اونجا درس خوندم باید یک کتاب حجیم را کلا واو به‌ واو کامل میخوندیم وخبری از جزوه و تنبل بازی نبود به هیچ عنوان اجازه تقلب هم نداشتیم در حالیکه خیلی ها تو دانشگاه آزاد با اینکه تنها از جزوه امتحان میگرفتن با خیال راحت تقلب فراون هم میکردن و با مسئول امتحانات زد وبند داشتن چیزی که خود دانشجو ها با خنده تعریف میکردن
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      بعضیهام خزعبل نگن ، کسی نمیگه لالن ، تو خودت لیسانست چیه که احتمال زیاد کار و پول داری ، برای دیگران طنز بسازی ، این خانم به گفته خودش از ارتفاع نمی ترسه و سالها صخره نوردی کرده و شرایط بدنی مناسب داره ، بعدم آمار بیکاری رو حکومت اعلام میکنه ،
    • مازیار IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      5 1
      بعضی ها هم پزشکی قبول میشن جوری دماغ و میگیرن بالا انگار بمبی با خلوص ۹۹ درصد دارن میسازن ولی این دختر با فوق لیسانسی هم که داره باز داره کارای مردونه می‌کنه
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    هر چه خوبان همه دارند ایشون یکجا داره
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    معلق است! خدایا توبه
  • زهرا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    آفرین گل دختر لایک طلایی داری خدا قوت 😍😍😍
    • ناشناس IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      8 6
      زحمت کش هست چرا معلق وتوبه جوان ها میگن کارنیست چرا نیست اینم کار آفرین ودرود به غیرت این دختر خانم جوان
  • مرمر IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    عزیزم موفق باشی دست خدا به همرات به آرزوهات برسی
  • ناشناس IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    باسلام واحترام آفرین،آفرین حال کردم بهت افتخار میکنم.
  • رهبر شیراوند IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    آخه این استثناییه توایران شاید یکی دونفر اینجوری باشن درهرصورت نمیشه گفت که همه برن اینجوری کارکنن
  • احسان IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    عالی دخترم فقط مواظب خودت باش
  • محمد حسن IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    ماشاالله .خوش به حال کسی که با تو ازدواج کنه ... فکر میکنم شجاع که هستی اخلاق خوبی هم داری چون زحمت میکشی
    • خالد IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      51 3
      شیر زن
  • ناشناس IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    در پناه خدا یاشی هروقت یادت بیوفتم واسه سلامتیت دعا میکنم فالله خیرحافظ وهو ارحم وراحمین خدا حفظت کنه کیف کردم از وجودو جنمت
    • علی US ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      دختر بازنمایی وباغیرتیه درود به شرفش ولی واسه ازدواج برا هرکسی خوب نیس چون روحیه مردانه داره نمیتونه واسه شوهرش خانومی کنه
    • مهدی پ IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      کاملا در اشتباهی. اتفاقا بد به حال شوهر آیندش. سعی کن با زنی ازدواج کنی که زن باشه یعنی رفتار کاملا زنونه داشته باشه. یعنی به آشپزی و خانه داری و ... علاقه مند باشه نه به کارای مردونه.
    • ... IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      علی و مهدی بیاین پایین سرمون درد گرفت
    • رضا IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      22 7
      زن اصیل ایرانی اینطور سخت کوشه.مردان ایرانی هم به داشتن چنین همسرانی افتخار می‌کنن دلت نمی‌خواد برو یکی از این ریزاندامای شکستنی غربی بگیر.
    • DE ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      28 8
      آقایون مهدی و علی نگفته کار خونه دوست ندارم گفته ب ارتفاع علاقه دارم با این کار ب علاقم رسیدم شما مردا دوست دارین زنتون فقط ب وایتکس و آشپزخونه و .. علاقه داشته باشه زن خود ساخته و مستقل ب کارتون نمیاد
  • ممر IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    128 5
    آفرین درودبرشمادخترم موفق باشیدانشاالله.
    • Mohammd IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      3 0
      آفرین لایق تو نیست اگر بتوانم واژه ای در خور شأن تو پیدا کنم امروزه زنان و دختران عزیز ما حتی درحساسترین پستها و مدیریت‌های جهانی باعث افتخار ایران عزیز و سربلند ونک تک ملت ما هستید که تو هم یکی از افتخار آفرینان مقابل احترام هستی درود بر تو
  • عبدا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    دلم برایش می سوزد. چون کار سخت و مردانه ای است و سود کارش بیشتر تو جیب واسطه ها می رود.
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    109 8
    عالی عالی
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      52 1
      امیدوارم هر جا هستی موفق باشی عزیزم و خدا پشت ‌و پناهت....
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      43 7
      درود برشما دختر شجاع ایران
  • احمدرضا IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    46 12
    آفرین دختر، پرچم یزد بالاست
  • مریم IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    55 23
    خدا حفظت کنه گل دختر،در پناه سیدالشهدا
  • ارشیدا IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    56 3
    زنگ طلایی مال شماست نه کس دیگه انشاالله خدامحافظت باشه وهمیشه توکارات موفق باشی
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    50 6
    احسن به این دختر زرنگ خدا حافظت باشه قشنگم
  • بهراد IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    38 14
    خسته نباشی دلاور ..کاش چهار نفر از تو حداقل اراده وهمت رو یاد بگیرن...❤️👍حلالت باشه.
  • قاسم راهش IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    39 12
    آفرین برتو شیر زن خدا قوت
  • سید IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    31 8
    آفرین به این شیر زن خدا قوت
  • مهران محمدی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    29 11
    درود بر شرفت درود بر پدر ومادرت نان پدر شیر مادر هلالت بانو ی عزیزم
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    21 2
    آدمهایی را که به حق وحقوق دیگران قائل نیستند به نظر شما چقدر کار دارد مدارا کردن با این افراد بعد آدم را سرکار بگذارند چه انگیزه ای درآن کار پیدا میشود
  • ابراهیم IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    37 12
    کار خوبه ولی خانم محترم اینکار در روز بیشتراز ۸ساعت بخودت اسیب وارد میکنی وبیشتر باید به سلامتی خودت و بدنت اهمیت بدهی تا روزها وسالهای بیشتری توان کار کردن داشته باشی خداقوت پهلوان
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    36 12
    خدا نگه دارت باشد انشاالله که سالم و سلامت باشی و خداوند سایه پدر و مادر را از سرت خالی نکند
  • بابایی MY ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    33 7
    ماشالله به شما دختر لایق ایران زمین. افتخار ما هستید شما.
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    36 9
    آفرین به غیرت وشرفت آنوقت یه عده ای اسم خودشونو گذاشتن مرد
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    32 12
    خدا قوت شیر زن احسنت بهت ان شاالله تن سالم داشته باشی الله پشت پناه تو باشه
  • نجمه IN ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    26 7
    خدا نگه دارت باشد عزیز
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    22 10
    خدا قوت پهلوان شیرمادرنان پدرحللات باشه
  • رسول IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 7
    احسنت باریک الله
  • معصومه IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    26 6
    واقعا چه دختر زرنگ و جسور و نترس و باهوشی هست،ماشالله،خداقوت
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    26 7
    خداقوت مراقب خودت باش والا پول جونش را میگیره بنده خدا باید بیشتر بهش بدن
  • حسن فرحی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    24 21
    مارشاا... به خانم زحمت کش خسته نباشید بخدا مزد اینکار روزانه کمتر۲۵۰۰۰۰تومان نیست مگر برده گیر آوردین آقای رئیسی به داد خانمهای زحمتکش هموطن ما برسید
  • شادی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    22 11
    من سکته رو میزنم .خدا بهت سلامتی بده
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    24 6
    خدابهت سلامتی بده برای خودت شیر زنی هستی
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    22 2
    درود بر این دختر گل
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    22 10
    افررررین.واقعا دیگه کاری نیس ک دخترا نتونن انجام بدن
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    22 7
    إن شاء الله همواره موفق و پیروز باشی دختر گلم امیدوارم در رشته اصلی خودت مدال آور باشی
  • مهدی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    17 57
    😂😂ای خداااا یعنی میادروزی که زن کارکنه مرد بشینه توخونه حالشو ببره🤪
    • سجاد IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      4 1
      البته ایشون نظر خودشو گفته این نظر همه آقایان نیست
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      6 0
      الان هم بیشتر زنها کمتر از مردها کار نمی کنن بیشتر هم کار می کنن. هم توی خونه هم بیرون
  • محمد ه IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    20 18
    آفرین بتو شیرزن خدا محافظت باشه
    • Z IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      37 8
      نه اون روز هیچ وقت نمییاد خیالت راحت ، مرد باید کار کنه .😂😂
  • ش ز IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    31 16
    همه ی آنانکه که میخواهند برای زنان سرزمینم محدودیت بتراشند بدانند خودشان محدود هستند وفکرشان زنده باشی شیرزن وطنم یاشا جووانا زن
  • وحید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    26 14
    افرین خدا حفظت کنه دخترای سرزمینم یاد بگیرند که همش قور میزنن میگن کار نیست
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    18 13
    واقعا سخته فقط میشه گفت خدا قوت
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    21 13
    درود... بر شیر زنان ایران زمین... و درود بر تو دختر ، که روزی ات را از آسمان و زمین دریافت می کنی مردانگی « صفت » است چه بسیار مردان که مرد نیستند و چه بسیار زنان که خیلی « مرد » هستند... خوب است مردها و پسرهای ما غیرت را از تو بیاموزند...
  • ایمان IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    17 8
    سلام خسته نباشید کارگر نمیخواید من عاشق این کار هستم
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    24 8
    خدا قوت بانو
  • ناشناس IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    18 17
    آفرین بر غیرت و درود بر شرفت.پسرها و مردها یاد بگیرن!!!!!
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    22 5
    هزار ماشالله به این دختر خانم شجاع
  • آتنا IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    41 6
    دیگه گذشتش اون زمونی که خانما دستشون تو جیب آقایون باشه باید کار کنند.
  • علیرضا IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    20 17
    خدا پشت و پناهت درود به غیرتت،شیر زنی به خدا
  • مهدی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    21 4
    خیلی جیگر داره منو بکشن ازون ارتفاع آویزون نمیشم
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    18 12
    عزیزم ممنونم از شماهایی که امید رو در دلمون زنده میکنید هزاران بار درود و احسنت بر شماها حکم،😘🥰😍
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      1 0
      واااای،آره واقعا . من اصلا رو ارتفاع نمیتونم برم . اگرم برم اصلا جگرشو ندارم پایینو نگاه کنم . چون اگه پایین و نگاه کردم دیگه تموم . دیگه فشارم رفته زیر سنگ لحد
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    22 12
    آفرین به صدتا جوان پسر امروزی شرف داره
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    27 26
    عالی ان شاء الله همیشه سلامت وموفق باشند ولی برای ی دختر خانم واقعا کار سختی هست 😔
  • مسعود IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 8
    شیر مادر . نان پدر حلالت . اگر کسی واقعا بخواهد کار کند . کار هست
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    50 7
    احسنت...خدا قوت شیر دختر
    • پرویز واحدی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      34 14
      من‌هم‌شغل‌شما‌هستم‌نقاش‌‌. شمادرروزباید‌۵۰میلیون‌بگیری‌نه‌درماه. من‌که‌ داخل‌خونه‌ کار میکنم‌ راحت‌۵۰میلیون‌درماه‌درمیارم‌ مجانی‌کارمیکنی‌
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    20 15
    خسته نباشی
  • مریم محمدی IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    53 61
    چرا به خاطر ۵۰ میلیون با جون خودت بازی میکنی.خواهرم الان همه نشستن تو خونه شدن بلاگر هیچ هنری هم ندارن با تبلیغات ماهی دویست سیصد دارن
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    20 20
    موفق باشی عزیزم آفرین به همت شما و امثال شما
  • فرح IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    15 2
    بسیار عالی مرحبا به این شجاعت خیلی از آقایان جرات چنین کار دشواری را ندارند خداحفظش کنه
  • سروش IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    15 1
    شیر مادر حلالت دختر
  • مژگان IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    12 0
    سلام خواهر عزیزم ان شاءالله خداوند همیشه نگهدارت باشه🙏
  • ناشناس IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    9 86
    واقعا برای یه دختر همچین شغلی واقعا بد متاسفم برات که لیسانس داری و این کارو می‌کنی حالا اگه مشکلت پول بلاگر شو بشین تو خونت با یه گوشی ماهی سیصد چهارصد میلیون در بیار بهتر از این که آبروی دخترا رو ببری با این کارت
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      80 6
      همه که مثل شما علاقه به مال مفت ندارن کاش دهنت رو ببندی
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    18 31
    دمت گرم آبجی
    • فرشید IR ۰۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      29 0
      شیر دختره دریای نمکه آبرو هیچ زمانی با کار کردن وزحمت کشیدن زیر سوال نرفته و نمیره .شما هم عزیزم اشتباه فکر نکن
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    21 1
    سلام خداقوت بدهد به اراده فولادی وپشت کار این دختر خداوند حفظش کند ماشاالله به حمت والایت من برایت ایت الکرسی خواندم با توکل به خداوند هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد ان شاالله
  • حسین شنیتی IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 0
    درود به شرفت وغیرتت دختر
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    12 1
    انشاالله که قرآن نگهدارت باشه دخترخوب زرنگ
  • مادر IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    19 1
    هزاران آفرین به تو دختر شجاع وباهمت و تحصیلکرده.👏خداوند حافط ونگهدارت باشه🤲دخترم هرموقع کارت رو میخوای شروع کنی با بسم الله...و آیه الکرسی شروع کن.موفق وخوشبخت باشی🤲
  • Majid IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    27 2
    درود و خدا قوت بر تو ای دختر شجاع ایرانی
  • مریم IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    20 0
    عزیزم خدا حفظت کنه ماشاا...
  • محمد IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    21 2
    خدایی دمت گرم دختر خدا به دختران این سرزمین عمر با عزت عطا فرمایید ولی خودمونیم اونیکه داشت فیلم میگرفت بیشتر از دختر خانم ترسیده بود
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    21 0
    ماشاالله به این شیرزن
  • محمد IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    22 3
    تو این دور و زمونه همچین دخترانی کم پیدا میشن درود بر تو
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    46 3
    هالک یاد بگیر....
  • علی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    38 5
    حالا فمینیستا میان مردها رو به باد تمسخر و اعتاب میگرند اما من هم میگم ایول آفرین یادم باشه که کارهست ادمش نیست
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    27 14
    معمولا ازدواج نمی‌کنند چون نمی تواننددرخانه بمانندبچه داری واشپزی کنن
    • علی اصغر IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      3 3
      سلام درود برتو ای دختر باهوش خدا پشت پناهت باشه
  • سعید رستمی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    25 7
    واقعا دورد بر شرف وغیرتت خداوند بیامرزد اون پدرو مادر شما رو
  • س م IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    40 6
    آفرین به غیرتت عزیزم ،یه موی این خااانم میارزه به بعضی اقایونی که فقط ولن سر کوچه ها
  • Hasti IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    36 2
    واقعا مایه افتخاری ❤
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    28 1
    درود به دختر با قدرت خدا قوت ایشالا نگاه مهربون خدا همیشه همرات چقدر جای تاسف که تو رشته خودت فعال نیستی درود بر تو
  • محمد گل IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    23 0
    دوست داشتنی هستی
  • Ìi IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    17 0
    خدا قوت دمت گرم همکار عزیز امیدوارم در همه عرصه های زندگیت موفق پیروز باشی
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    19 13
    به من اگه 100 میلیونم بدن نمیرم چون حادثه هیچوقت خبر نمیکنه مثل حادثه اخیر ارومیه. پول باید برکت داشته باشه نه حجم
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      41 1
      یعنی این الان داره با زحمت و تلاش خودش کار میکنه برکت نداره اول فکر کن بعد تایپ کن
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 6
    خ جالب بود مرحبا به این دختر شجاع و با غیرت
    • IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      10 0
      خوشا ب غیرتت منم دوس دارم بهم اموزش میدی
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    21 1
    درآمدش نسبت به خطرش کمه ارزش نداره.شغل ۷ای پردرآمدترین و ساده تری هست .
  • علی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    15 3
    فقط می تونم بگم، ماشالا دل نترسی داره، اگه ماهی 30 تومن درآمد داره، خوبه، منم میخوام بیام توی این شغل فقط نمیدونم کجا بایدبرم
  • سیدحمید IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    19 2
    دمش گرم خدا قوت بده احسنت به این زن ایرانی... سجاد غریبی یاد بگیر
  • رضا IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    24 6
    این بنده خدا رو همش با مردها مقایسه میکنید. لااقل با هم نوع خودش مقایسه کنید، که اگه لاک ناخنشون خراب بشه میشینن گریه میکنن!!!!
  • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    23 3
    ایول شیر مادر نان پدر حلالت .انشالله تندرست و سلامت باشی شیر زن خدا خودش نگهدارت باشه
  • کامران IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    23 1
    یک پیشنهاد دارم میشه وسایلی که در ارتفاع کار می‌کنند توسط نخی محکم با سوراخ در دسته ی وسیله را بگردن یا به بدن وصل کرد که خیالشون راحت باشه واسترس سقوط وسیله رو نداشته باشند
  • رضا IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 2
    احسنت ،،،،من هم کار ارتفاع دوست دارم یعنی این کارم میشه یه مشورت ازتون بگیرم ،،جواب بدین ممنون میشم
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 0
    شیر مادر نون پدر حلالت
  • کارن IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    15 1
    باریکلا به این همه استعداد و شجاعت احسنت
  • علی لشکری IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 0
    سلام باید دست وپای این زحمت کش راکه ازجان مایع میگذارد باید ازطلا ۲۴ اراسته بشه خداقوت بده وجودترا
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 1
    خدا قوت عزیزم
  • زهرا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 0
    درود بر شرفت
  • بی نام IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    14 1
    درود به غیررررتت شیر دختر سرزمینم👏👏🙏🙏
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 1
    ماشاالله به تودختر قهرمان خدابهت قوت بده
  • جواد IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 1
    افرین شیر دختر ان شاالله همیشه ب لطف خدا بلند بدرخشی وخاک پات برتو چشم هالک پوفکی😂😂😂
  • مرتضی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    11 2
    دمش گرم واقعا .انشاا.... صحبح وسالم در کنار پدرومادرش واقعا کار کردن در ارتفاع و اونم معلقرچه فشاری به کمر و پاها میاد .غیرتش از مردهم بیشتره .
  • رضا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    14 9
    آفرین به شجاعتت..همبن که شجاع و نترس هستی بهت افتخار می کنیم..این تن لش هایی که تا ظهر می خوابن عصر از باباشون پول تو جیبی می گیرن تا برن دونخ سیگار بخرن یاد بگیرن یک دختر داره تو ارتفاع کار می کنه شما تن لشها روی زمین هم کار نمی کنی میگی کار نیست کار هست شما ... تشریف داری..
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 1
    صد آفرین
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 2
    واقعا باید آفرین گفت.این حس شجاعت رو در آقایون هم نمیشه دید.
  • علی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 1
    خداقوت . درد وبلات تو سر کسایی که همش بهونه کار میارن
  • رجب IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 0
    درود بر این بانوی زحمت کش،،خارج از موضوع ،،بحث تهران که مدیران بی برنامه ،،این شهر زیبا و پر طراوت را به بیغوله آیی از آجر و سنگ و بنا تبدیل کردند،،بسیار شهر بی در و پیکر و بینظم و بسیار زشت،میگویند آب نیست و صرفه جویی کنید اونوقت ،،بخاطر درآمد و پول بیشتر جواز صادر میکنند،،و مجتمع‌های دویست سیصد واحدی میسازند،،اب از کجا تامین میشه ،،دو روز بعد اینها فرار میکنند،و مملکت رو به نابودی کشوندند،،
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    11 1
    خداوند حافظ و نگهدارتان باشد،درود به شرف شما
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      9 0
      واقعا درود بر غیرت و شرفت درود بر پدر مادرت تو اگه پسر بودی چکار میکردی این یک قدرت الهی است واین توفیق نصیب هرکس نمی شود
  • خانم محمدی IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 0
    موفق باشی و بی بلا دخترم
  • عباس اسمعیلی US ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    14 2
    دختر عزیزم خدا پشت و پناهت این کار سختی و عوارض خودش داره فکر کنم بعد چند سال که پس انداز خوبی داشتی به کار دیگه‌ای روی زمین فکر کن
  • محسن IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 0
    درود بر بانوی فعال ایرانی
  • رضا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    4 0
    سلام .نیرو کار نیاز دارند
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    10 0
    بپا نیفتی
  • مخاطب IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    12 0
    ایشالا خدا به کارش برکت بده.من قبلا واسه نصب کولر گازی تو ارتفاع کار کردم.واقعا هولناکه.ایشالا یه روز هر ایرانی کار مورد علاقه خودش را داشته باشد و مجبور نباشه به خاطر بیکاری تن به هر کاری بده
  • M IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    14 0
    والا ما هم هر روز توی ارتفاع کار میکنیم اونم با برق روی دکل ولی خیلی درامد داشته باشه ده میلیون.
    • رها IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      6 8
      داره میگه علاقه دارم به ارتفاع قبلا هم صخره نوردی کار میکردم طرف خودش دوست داره شما کاسه داغ تر از آش شدی!!!
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    6 21
    چه غلطا...
  • ستایش IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    10 2
    هزار ماشاالله به تو دختر نازنین
  • CH ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    15 0
    خدایا به حق پنج تن آل عبا حفظش کن آفرین بهاین شیردل موفق باشی
  • مهدی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    10 1
    درود به شرفت
  • اصغر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 2
    من تو ارتفاع کار کردم ولی واقعا کار سخت و خیلی خطرناکی هست و واقعا در این زمانه ماهی 50ملیون برای 8ساعت کار هم کفایت نمیکند و حق این افراد را واقعا نمیدهند چون در کشوری مثل ژاپن و مالزی و دیگر کشورها من کار کردم میدانم برای کار راپل حد اقل یه برابر حقوق میدهند و نهایت ساعت کاری آنها برای کار در ارتفاع 6ساعت می‌باشد با بهترین بیمه ها و بهترین تجهیزات که در ایران واقعا همچون امکاناتی در اختیار این افراد زحمتکش نمیگذارند
  • امیر IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    14 1
    خسته نباشید. آفرین.باید درآمد بیشتری داشته باشید. حتما واسطه‌ها در کارند و از درآمد شما کم می‌شود
  • سجاد ایذه IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 0
    سلام خدمت شما خواهر عزیزم .ایول دمت گرم. ایشالا همیشه خدا همراهت باشه . از خدا بهترین ها را برایت آرزو مندم. و امیدوارم هیچ گاه برایتان حادثه ای رخ ندهد سجاد از شهرستان ایذه
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    10 0
    سلام خسته نباشی کارت خوب است بشرط انکه سرپدر ومادرت وهمسر و فرزندت غُر نزنی ومنت نگذاری خدا پشت وپناهت
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    9 0
    سلام. فقط میتوانم بگویم ماشاءالله. 👍👏👏
  • اصغر IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    17 0
    خانم محترم من سالها خارج از ایران کار کردم تو کشورهایی مثل کره ژاپن آلمان و .. حقوق این کار سه برابر هست و روزی 6ساعت کار و جاهایی مثل کره و ژاپن و آلمان و ... برای هر 6ساعت کار راپل کاری تو ارتفاع 300دلار آمریکا پرداخت میکنند و تو ایران هم واقعا 50ملیون در ماه پولی برای کار شما نیست دنبال کارفرمای خوب باش که هم بیمه آت کامل باشد هم سختی و خطر کار را پرداخت کند تو ایران اگر تمام نرخ نامه ها را نگاه کنید برای کار تا ارتفاع 3متر برای هر نوع نصبیجاتی مثل چراغ و غیره و لوله و ...یک نرخ دارند و بالی 3متر تصاعدی اضافه پرداخت میکنند شما که با جانت بازی می‌کنی حق خودت را بگیر
  • الهام ب IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    15 1
    خداقوت بانو انشاالله خدا یاورت باشه
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    9 3
    انشاالله موفق باشد .ولی کلا بر خلاف تصور کار خطرناکی نیست چون دو تا طناب دارند .و در ضمن تمام تجهیزات میتونن با یک طناب خیلی باریک به بدن وصل کنن که امکان افتادن از دستشون به صفر برسه
  • فرامرز IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    10 0
    ایولا داره به همچین خانم ایرانی.افرین داره به همچین تربیتی
  • مسعود IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 0
    خانم ابزار کارِت باید دستبند داشته باشه تا نیوفته. احسنت
  • ح IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 5
    دستت پر توان عزیزم .خدا قوت
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    11 1
    خدا مواظبش باشه هزارساله بشه همراه باسلامتی
  • ggh IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    13 0
    احسنت ماشالله خدا قوت امیدوارم همیشه سربلند ودراوج باشی
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    8 0
    واقعا خسته نباشید خدا قوت
    • Azin IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
      9 0
      عزیزم موفق باشی خیلی مراقب خودت باش
  • سعیده طاهری IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 0
    عزیز دلم انشالله که همیشه سلامت باشی چشم بد ازت دور خدا محافظت باشه عزیزم
  • محمد IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    10 0
    نیروی کمکی بخوای من هستم
  • مهدی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    9 2
    خدا بهت سلامتی بده خودش مراقبت باشه خانم قهرمان خداقوت
  • احمد IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    7 0
    احسنت ب این نون حلال،رحمت خدابرخانواده ات
  • Ali IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 3
    واقعا جرات و عرضه اش از بعضی از پسر ها خیلی بیشتره اون اقایی که میگه صبحونه هم میدن اره میدن مال این حرفا نیستی که صبحونه بخوری اون دختر یه پا تکاوره
  • کوروش IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    14 0
    دردت بجون هرچی جون بی غیرته
  • زینب ناصری IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    16 1
    دردو به شرف و غیرتت ناز بانوی ایرانی .‌ درد وبلات بخوره توی سر اونایی که غیرت ندارن. درود به غیرت و شرفت که خطر و به جون خریدی . که نونت حلال باشه . نوش جونت . گوشت بشه به تنت، بهت افتخار می کنم . ناز بانوی ایرانی .
  • محمد IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
    14 1
    بخدا نونی که این دختر در میاره پاک ترین و حلال ترینه
  • مجید GB ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 0
    بنازمت دختررررررررررررر، دل خوبی داری
  • امید IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 0
    ماشاالله همیشه خوشحال وسرحال باشی شیرمادرحلالیت آرزوی موفقیت میکنم
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 0
    خدا قوت قهرمان
  • آیلار IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    14 2
    پس میشود کار کرد ،کافیست ی جو همت و ی گندم غیرت داشته باشی ،کار هست کار کن نیست،منم تا چند وقت پیش مسافر به سراسر ایران میبردم الان دارم پایه یک میگیرم بعدم گوشه شیطون کر ،ویژه رو میگیرم،،،از همین جا اصفهان ی این دختر یزدی تهران نشین خدا قوت میگم ،واعلام میکنم چیزی بنام غیر ممکن نداریم،،،غیر ممکنم ممکنه..پس بهونه نیاریدو همت بخرج بدید،من کسیم که طی ۱۰ روز کل ایرانو میگشم و مسافر میبردم و برمیگشتم اصفهان...ما زنان توانمندتر از آنیم که درک بعضیا کنجایش فهمش را داشته باشد
  • رزیتا IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 2
    چه کار سخت و شریفی.آفرین دختر.چه شجاعتی. چقدر خوشم اومد هم تحصیل کرده هم ورزش هم کار.
  • محسن IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    10 20
    کار دخترا و زنا این چیزا نیست بلکه این کار مال مردها است تشویق شما هم درست نیست خود دانید برادرانه و کارشناسانه گفتم💚
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      10 2
      اين چه حرفيه‌ آخهههههه.... زنان در دوره‌هاي مختلف ثابت كردن از عهده هركارييييييي به نحو احسن برميان
  • مهدی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    10 2
    دمتگرم. دختر خدا پشت و پناهت باشه هر چقدر بهت دستمزد بدن بازم کم هستش آفرین.....
    • مریم IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      5 1
      کی کفته؟ خانم ها توانایی هر کاری را دارند و می توانند انجام بدهند
  • سارا IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 2
    آفرین به شجاعت و تلاشش، من که از ارتفاع خیلی وحشت دارم
  • صالحی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 1
    سلام الان همه دنبال حقوق بالا و کار بی زحمت هستند میگویند کار باید آسان و حقوق اون بالای ۵۰ملیون باشه هیچ کس حاضر نمیشه تن خودشو به زحمت بندازه فقط فکر پول باد آورده هست آخر هم میگه کار نیست
  • سعید IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 1
    من اعتراف میکنم فوبیای ارتفاع دارم به شدت
  • فاطمه IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    11 1
    پولش خوب باشه منم هسم😂گور بابای ترس
    • ماریا IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      2 0
      منم ترس از ارتفاع دارم. خیلی خیلی زیاد
  • مریم IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 2
    وای خدا حالم بد شدچه طور ممکنه
  • نجفی IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 0
    افرین بهت افتخار میکنم
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    ماشاالله به این دختر
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 0
    سلام من اولین بارمه دارم نظرمیدم یعنی بلدنبودم چه جوری میشه نظرخود م روارسال کنم‌ توهیچ زمینه ای یعنی انقدردرگیرکارام هستم که به هیچ چیزفکرنمیکنم ازگوشی فقط اسمس وواتساب بلدم دیگه هیچی ولی امشب به سختی خودم توگوگل بعد۴۰دقیقه تونستم مثل بقیه پایین صفحه حرف دلموبزنم اونم به خاطروجوداین دخترخانم عزیزخداهمیشه ازشروبلادورنگرت داره انشاالاهمیشه برقرارباشی روزبدنبینی بهترینهاروازخدابرات ارزومیکنم خداهمیشه پشت وپناهت باشه خیلی خوشحال شدم .راستی من خیلی ازارتفاع میترسم فیلم میبینم پاهام ازترس دردمیگیره نمونه اش فیلم خودت
  • سبحان IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 0
    سلام خسته نباشی منم مثل شما طناب کار هستم خیلی از دوستانمم همین کارو میکنم چسب مخصوص برای ترک های ساختمان یا رنگ میزنیم برج های ولنجک نیاوران کامرانیه و خیلی مجتمه های دیگرو انجام میدیم ولی بیشتر از روزی ۵۰۰ نمیمونه تازه ۵۰۰ ک میگم خودت میدونی برایک نفره ک خیلی حرفه ای باشه چجوری این همه درامد بالارو براتون زده تا منم بیام اون منتقه به اندازه دونفر کار میکنم کارمم حرف نداره ممنون میشم
  • ناشناس IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    10 1
    آفرین خدا حفظت کنه انشاله سالم و تندرست باشی دخترم مطمئن باش تا آخر عمر این شغلت نخواهد بود نه اینکه کار بدی باشه چون گفتی دوستش داری ولی خیلی موفقیت های زیادی در زندگی انتظارت را می‌کشند، بامید آن روز
    • فاطمه IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      1 0
      تو مصاحبه اغراق شده وگرنه همون روزی ۵۰۰
  • زینب IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 1
    ایول واقعابهتون تبریک میگم خداقوت..‌‌ واقعادردتون بخوره توهرچ پسره بیکاروتنبل ای ول ....... ولانامزدمن دوسال بیکاره هی میگه کارنیست واقعاکاربه زن مردی نداره ....
  • FR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 0
    درودبشرفت بایدازغیرتش عبرت گرفت تواین روزگارسخت باعرق پیشانی کسب روزی میکنی خیلی ازاوناییکه ادعاشون میشه دنبال پول یامفت هستن وبه زندگی این وان فقط نشستنن حسرتخوری .
  • بازنشسته FR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 0
    سلام ودرودخدابرتوخانم تحصیل کرده از دانشگاه معتبر دولتی پایداروبرقرارباشی خیلی دل وجرأت داری کلمات دربرابرجنابعالی سرتعظیم فرودمیآورد فقط بایدگفت خدایارویاورت باشدخانم با دل وجرأت انشاالله که همیشه سالم وبرقرارباشی تومثل خلبانان بگوبلندآسمان جایگاه منست تومثل کوه استوارومحکم هستی شیردخترایران زمین
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 0
    ماشاالله هزار ماشاالله به شیر دختر ایرانی حیف ک جوون ها تو مملکت چقدر زرنگ هستن ولی متاسفانه کسی نیس کمکشون کنه
  • US ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 0
    درود بر این شیرزن واقعا آدم وقتی این قهرمانها رو میبینی از وجود افرادی مثل اون هالک موادی تاسف میخوره که فقط لایق کتک خوردن هستند
  • من IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 0
    آرزوی بهترین ها دارم برایش
  • مجید IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    افرین دختر .موفق باشی همیشه
  • ایرانی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 0
    دردت بخوره تو سر همون کسایی که شغل های مفتخوری تو این مملکت دارن
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 0
    احسنت به این خانم آفرین شیرزن موفق باشی البته نگفتی مجردی یامتاهل وایا اگرمتاهل هم باشی بازمیتوانی ادامه کاردهی
  • مهرداد IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 0
    مای گاد ای خدا این دیگه چیه
  • ناشناس IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    آفرین به این دختر خانم شجاع هزار ماشاالله. من که خودم میترسم از چهار پایه بالا برم .این دختر هزار الله اکبر خیلی شجاعه .امیدوارم همیشه سلامت باشه.👏👏👏
  • رضا IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 0
    با درود سلام خدا قوت الن با پخش خبر. کشورهای خارجی. دعوتنامه می فرستند. با برگزاری دوره های تخصصی در کشورهای همسایه و آزمون مدرک بین المللی. ارایه. و. با در آمد های خیلی بالا تر. و در اختیار گذاشتن امکانات. این افراد را جذب می‌کند
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 0
    خدا نگدارت باشه.
  • علی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 5
    برای ایرانی شرم باد که زنان و دختران ایرانی کارهای سخت و پرخطر انجام بدن با این حال درود به شرفت
  • هولو IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 4
    اگر در یک خانواده سنتی و عقب مانده بزرگ میشد و مانع فعالیت ورزشی او میشدند چنین سرنوشتی نداشت . استثنا چیزی را ثابت نمیکند .
  • Masihe IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 3
    تو بی نظیری دختر بعضی خانم ها با تمام امکاناتی که تو زندگی در اختیارشون میزاری باز ناشکراند و همشه اش دنبال یه بهانه برای ترک شوهراشون به نظر من اینجور دخترا برای زندگی بهترین انتخاب اند و کم نمیارن
  • ساسان IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    افرینننن شیر هستی اما ایمنی خیلی پایین هستش هیج جای دنیا اینجوری آویزون نمی‌شند از ارتفاع خیلی سخت دشوار این طوری این جوری ماهی پانصد میلیون کمه نه پنجاه میلیون گناه داره حق اینا سواستفاده میشه دستگاه بالابر راحتی باید درکل تهیه کنند
  • احمدی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 0
    ماشاءالله به غیرت وبازوت اللهی که همیشه خدامحافظت باشه ☝️❤️
  • Ava IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 2
    عالییییی عالیییی دمت گرم همه ما خانمها رو روسفید کردی تا مردها بدونن ما خیلی بیشتر وباقدرتریم.واقعا هر کجلیاین سرزمین هستی دمت گرم خدت حافظ تو دم پدر ومادر گرم
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 0
    خدا قوت به این دلاور دختر ایرانی یزدی درود به غیرتت اميدوارم همیشه در زندگی و کارت موفق باشی آبجی 😘😘😘
  • رامی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    درود به شما، فکرانجام این کار سخته وای به انجامش دمت گرم باریکلا
  • کوروش کبیر IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    درود بر توشیرزن ایرانی
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 0
    من غش کردم😵
  • م IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 0
    خدا قوت شیردختر ایرانی
  • علیرضا IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 6
    احتمال مرگت خیلی خیلی بیشتره مطمئن باش ب پولش دلخوش نباش
  • El IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 1
    واقعا که هزاران آفرین به تو دختر شجاع و دوست داشتنی
  • عبدالله شهبازی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 0
    سلام . واقعا جسارت زیادی میخواد . حتی برا آقایون . اونم تو ارتفاع . واقعا جای حرف باقی نمیونه . ،👏👏👏👏👏👏👏✌️✌️✌️✌️✌️✌️✌️
  • سحر IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 0
    آفرین به شما . افتخار سرزمینم . همیشه سلامت و موفق باشی .
  • علی صفدری IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 0
    دمت گرم دختر بخدا که خیلی شجاعی
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 0
    ماشاءالله ،هزارماشاالله
  • محمد کریم زارع IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 0
    درود به شرفت خدا کمکت کنه شیر دختر احسنت به ده تا مرد مبارزی بارم الله
  • مجید کریمی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    درود
  • ناشناس IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 0
    بسیار عالی موفق باشید خانم
  • US ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 0
    آفرین به این دختر ایران زمین زنده باشی
  • ناشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    7 0
    ماشاالله...دختر یعنی شجاع و نترس...زنده باد دختر ایرانی...واقعا اینجور دخترا خودکفا هستند و جالب این است که تحصیلات دانشگاهی هم دارد که اینکار میکند...خدا حفظش کند ...🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    8 0
    افرین به تو شیر زن ،خدا قوتت بده،خانمای این دوره زمونه اکثرا ناخنا مانیکور کرده ودماغا عملی ولبا پرتز،به نظر من تو زیباترینی
    • بهار IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 0
      احسنت بانوی مستقل. مایه افتخاری
  • وحی IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 0
    ایول،ایول به خودت. حال کردم
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 0
    جنوب پرچمش بالاست من خودم تهران کار میکردم طبقه بیستم با دوستم از طناب آویزون شده بودیم کار میکردیم بدون کمربند عکساشم موجود هست
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 0
    افرين وخداقوت به شيرزنان
  • آیناز IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 0
    ماشاالله هزار الله اکبر
  • سامان IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    هزارماشاالله واقعا توروزگاری که پسراهم جیگولی مگولی شدن و گوشواره وغیره میندازن و95درص دخترا شدن عین عروسکا یه دختری مث شمابایدالگوباشه موفق ومویدباشید
  • چه اشکالی داره وقتی هم مهارت داره هم علاقه ، IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 1
    چه اشکالی داره وقتی هم مهارت هم علاقه داره
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    3 3
    بی‌غیرت پسرها،قربان تو باشن
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    6 0
    افرین انشالله با قدرت برو بالا ترخیلی بالاتر خیلی خوبه
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 0
    آآاافرین
  • T IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 3
    خیلی بیجا کرده 30 تا 50 تومان در آمد داره
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 0
    یاخداااااا عجب جرأتی ماشاالله.
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 1
    خدا بهش قوت وایمان بده خدا حافظش باشه
  • پارسا IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    9 2
    درود به شرفت شیر زن
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
      0 0
      دخترگلم موفق باشی درهمه مراحل زندگیت👏👏👏
    • فاطمه IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
      0 0
      من ازاین بهتربلدم ازکوچکی کارگری کردم الان ۳۳ سالمه شوهرم کروناگرفت فوت کرد نه پول دارم نه شغل کاش میگفت برم باهاش کارکنم،
  • نگین IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    بعد من‌ از چارپایه میترسم بالا برم
  • سمیرا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    واقعا واقعا هزاران الله اکبر به تو دختر باغیرت ایرانی.ان شالله بعضی مردای بی غیرت یاد بگیرن ازت و نگن کار نیست و....
    • من مواظبت هستم برو بالا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
      0 0
      زنده باد
  • ناشناس IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    این شیرزن روزی ۱۲ ساعت کاریو می‌کنه که به زور از پس یه مرد جوان بر میاد. بعد این بچه سوسولای سر اینکه کی کنترل تلوزیونو بیاره دعوا می‌کن آخرشم می‌گن چرا کار و درآمد نیست.
  • بهزاد IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    واقعا این کار توانایی جسمی وروحی خاصی میخواد
  • علی سعادت IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    دست مریزاد احسنت به دختران سرزمینم
  • HEIDAR KHAN IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    درود براین دختر نترس و شجاع وغیرتمند، خدایا به همه مردها هم کار و درآمدی بده که شرمنده و خجالتزده زن و بچه و آشنا وفامیلشون نباشن....
  • Aynaz86 IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    واقعا دمش گرم یکی مثل این خانم نون حلال در میاره یه خانم هم میره تن فروشی فرق بین این دوتا از زمین تا آسمونه آقایون هم که کلا شوت تشریف دارن
  • فاطیما IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    عالیه آفرین به این خانواده که اینجور دختر تربیت کردن
  • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    درود ارزو سلامتی برات داریم قهرمان وخدا قوتی به تو دختر شابسته وبا غیرت خدا حفظت کنه انشالله
  • FR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    آفرین تکاور خسته نباشی خدا نگهدار باشه
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    درود بر تو وبه پدر ومادر تون درود خسته نباشین آفرین به همتت بهترینها براتون آروز می کنم
  • بهمن IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    ماشاالله دختر خدا قوت. موفق و موید باشید
  • حسین فرضی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    بابا دمت گرم دختر جان عجب دل و‌جرئتی من رو دیوار حیاطمان پاهام مبارزه و از ترس افتادن میام پایین
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 1
    خدا قوتآ بده بهت خیلی خانمها از پله برقی هم می ترسن یکم برای خانمها صحبت کن خیلی وقتها میشه کهبه خاطر پله برقی پل عابر باید از عرص خیابان عبور کنند دمت گرم
  • N.s IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    عالی. خدا حافظت باشه.
  • اعظم IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    آفرین به دختر باشهامت کاش پسرهای ایران از شما یاد می گرفتن و اینقدر تنبل و خودخواه نبودن
  • یو IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    انشالله به هر خواستی داری برسی ..ماشالله خدا قوت انشالله همیشه سالم باشی
  • هموطن IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 1
    اونوقت پسرا زیر ابروهاشو تمیز میکنن میرن باشگاه هیکلهاشون درست میکنن و میان میرقصن و میذارن اینستا و میگن کار نیست
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    افرین به تو خدا حفظت کنه انشالله همیشه موفق باشی شیر زن
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 1
    خدا حفظت کنه دخترجان
  • نادره IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    عزیزم.دستهای باغیرتت رو میبوسم.موفق باشی.
  • زارع IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    خدا حفظت کنه دلاور سرزمین،بنازم به غیرتت،دلیر و نترس،ماشالا
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    احسنت بر این شیرزن
  • ناشناس IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    وای منم دوست داشتم. چه شغل پرهیجان وآرومی. همینکه گناهی انجام نمیشه نه باکسی کاری داری نه کسی بهت کارداره باید خداراشکرکنی. خوشم اومدازکارش
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    5 0
    دمت گرم با غیرت
  • اشکان IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    دمتگرم دردت به جان مردهای تنبل و راحت طلب
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    درود‌بر‌شرفش‌‌‌
  • صادق نوروزی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    درود به شرفت در مقابل اراده ،غیرت و...شما احساس حقارت میکنم
  • رویا IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 0
    درود به اون شیر پاکی که خوردی عزیزم اتفاقا این جور دخترها هم تو خونه عالین. هم خارج از خونه.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    خدا پشت و پناهت عزیز دل
  • رامش IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 0
    من به ارتفاع خیلی علاقه دارم در عین اینکه ترس آور هم هست اما اوج وارتفاع به ادم حس جالب میده مخصوصا وقتی با وسیله از بالا پایین رو نگاه کنی احساس غرور میکنی البته من اینجوریم
  • ایمان IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 1
    آفرین به تو عزیزم خدا پشت و پناهت
  • جلیل مختار IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    دمت گررررررم اونی که بخواد کار کنه راهشو پیدا میکنه و اونی که نخواد کار کنه بهونشو
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    4 0
    مردا رو هم نشون بدین حالا یه زن اینکارو کرده همه جا جار زده میشه
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 0
    افرین به غیرت شما ای گل دختر خدانگهدارت درود به شرفت
  • شیواخراسانی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    آفرین دختر کوشا و لایق.....موفق باشی گلم..
  • احد IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    خسته نباشی موفق سلامت باشی
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    میتونه برای اینکه چیزی از دستش نیفته به انتهای وسایل بند وصل کنه وه بندازه به مچش
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    2 0
    افرین دختر خوب و شجاع تو کارت هدف که داشته باشی موفق هستی خدا برات خوش بخواد
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    آفرین بهت دختر، ایشالا همیشه سلامت باشی، دعای همه ی مردم ایران همراه توست
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    احسنت 🧿
  • سوناکو... IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    آفریننننن خواهرممممم💜💜 موفقققق باشیییی مواظبب خودتم باششش
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    موفق و پیروز باشی شیر دختر ایرانی با تبار یزدی
  • بابک زرندی فرد US ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    درود بر بانوان زحمتکش و شجاع ایران زمین
  • سامینا FR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام خدا قوت شیرزن خدا حافظ و نگهدارت باشه عزیزم🥰🤲🤲🤲
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    ماشاا.. دختر کویر. خدا حفطت کنه شیر زن ایران زمین
  • امید IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    به خاطر یه بتونه چهل ملیون میگیره
  • علی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    افرین به تو.اما من از ارتفاع خیلی میترسم امکان نداره یک روز مثل تو کار کنم. موفق باشی👏👏👏
  • افسانه IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    خواهرعزیزم هزاران آفرین... خدا پشت وپناهت باشه درهمه ی شرایط.... توبینظیری👏👏👏👏👏👏👏👏👏♥️♥️♥️♥️♥️😋🌹🌹🌹🌹🌹🌹
  • پیمان IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    1 0
    من به شخصه به این دختر راپل کار وبا شهامت وشجاعت که یکی از پر خطر ترین کار ها را با شهامت تمام انتخاب کرده وتوانسته درامدی هم ار این کار پر ریسک کسب نماید درود میفرستم وبهش خدا قوت میگم وهزاران احسنت به این جور افراد دل وجرعت دار..احسنت واحسنت واحسنت...
  • امير JP ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    برايشان آرزوى سلامتى وشادى وموفقّيت دارم
  • ناشناس IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    خدا بهت قوت بده خیلی کار خطرناکی هست خیلی مهارت میخواد واقعا موفق باشی دختر گل
  • کامران IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    ماشالا فاطمه جان خدا قوت همکلاسی
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    خداحافظ شما باشد واقعاً دست مریزاد،امیدوارم درزندگی موفق باشید
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    آفرین شیر دختر
  • حسن مهراد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    سلام ودرود بر خواهر جوان ایرانی بااینکه دارای دومدرک لیسانس وفولیسانس هستن می توانستن فقط پشت میز نشین باشن ولی بااین شرایط کمتر مردی هست اینکارو انجام بده خواهر یزدیمان بادل وجان درست ترین شرایط کار میکنه ومهمترازاین هنگام کارکردن حجابش را رعایت میکنه اگرکسی دگر بود میگفت کسی این بالا حجاب مرا نمیبینه درآخر آفرین به غیرتت شما کمتراز مردنیستی خواهرم خداوند نگهدارت روزیت حلالت تند سالم موفق باشی
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    هزار ماشالله به این شیر زن ‌ 👏👏مثل عقاب تواسمان بلند پرواز ولا این اگر تو چین بود ،الان هزاران تا ازش تقدیر وتشکر شده بود
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    کار زیاد است . کارکن کم است
  • 12 IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    درد بلات بخوره تو سر هر چه مرد بی غیرت و بی وجوده .واقعآ تو یه شیر زنی .احسنت به تو. تو روح هر چه مرد بی عاره را کم کردی دمت گرم دوباره هم میگم الهی هر چی درد بلا برات میاد بخوره تو سر مردای بی غیرت جامعه ام
  • . IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    کلا پسرا بخصوص از ارتفاع و هیجان ترس بیشتری دارن تادخترا توشهربازی هم که برید متوجه میشید یکیش خودمن من ازنردبون3مترارتفاع بیشتربرم حالم بدمیشه
  • حامی IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    انشاءالله در زیر سایه خداوند موفق و سربلند باشی جدای از آقایون باید به اون دسته از خانمها که به جز ابرو ریزی و سر افکندگی برای خود و خانواده میشن گفت اگر غیرت و شرف رو سر لوحه زندگی خود قرار بدهند کشورمان گلستان خواهد شد . آرزوی قلبی هر ایرانی
  • محمد IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    درد و بلات و غصهات بخوره تو سر هالک ایرانی سجاد غریبی که رفته خارج و غیر قانونی در بکس میره و همش کتک می خوره و دشمنان هم میخوان ایران رو پایین بکشند
  • ناشنا IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    آفرین به تو غیرت داری ونون بازو تومیخوری نه مثل زنهای هرزه برای پول خودفروشی میکنن همیشه اینجوری باش منت هیچکسیو نکش ومواظب خودت باش که مایه افتخاری
  • Ahmad US ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 0
    افرین.خسته نباشی.
  • ناشناس IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    ایووول به تودخترزحمت کش مرحباعزیزم
  • ناشناس IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 6
    همه نوشتن مردها یاد بگیرند من خودم دخترم ولی میگم دخترا یه خورده به جای قر و فر و ناخن های دراز کاشتن دنبال کار و تلاش باشن. والا دخترهای ما بیشترشان یا تو آرایشگاه ها هستن یا مراکز زیبایی. در هر صورت خدا قوت همشهری.
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    یکی هم بیاد از داربست بندهای برجهای بلند مرتبه بدون کمر بند ایمنی تعریف کنه با حقوق پایین که مثل فرفره از این لوله به این لوله میپرن
  • سدنا DE ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    خداقوت عزیز انشاالله همیشه تن درست وسالم باشی وبلا ازت دورباشه
  • علی IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 0
    زن عنکبوتی ایرانی هم داشتیم خبر نداشتیم🤣
  • ناشناس IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    افرین ب تو دختر
  • آرتمیس IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 0
    سلام اولا خدا قوت امیدوارم که بلا ازت دور و همیشه خدا هواتو داشته باشه من به عنوان یک دختر ایرانی به شما و امثال شما افتخار میکنم خودم دکترم و روانکاو اما یک صحبت هم داشتم به کسانی که به تار موی بیرون زده از سرمون فقط دقت میکنند ما دختران ایران زمین با اراده ترین دختران این زمانه ایم و شما هم اینو ثابت کردی با درود و افتخار به شما و تمام دختران شیر زن ایرانم آرتمیس با تشکر در ضمن مراقب خودت باش چون ما دوست داریم خدا پشت و پناهت عزیزم 🙏🙏🙏🙏🥰🥰🥰🥰🥰⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐🎉🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💝💝💝💝💝🤛💪🤛💪💪💪🤜🤛🤛🤛💪💪💪👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏💞💓💞💞💞💞💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍برقرار باشی فرشته آسمان
  • النا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    سلام ،من خودم چون تپش قلب دارم از ارتفاع خیلی میترسم ، ،خدا قوت دختر شجاع سرزمینم ،😘
  • علی قشقایی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    تندرست و سالم باشی عقاب طلایی.
  • انصاری شیرازی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    سلام ان شاء الله ازبلا بدور باشد درپناه خدا واهل بیت ع باش باتشکر یازهراس
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    خیلی لذت بردم. احسنتتتتت
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    بیمه هم داری ؟ خودتو بیمه کن میدونی که بیمه را باید از کی بگیری
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    افرین به تو
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    سلام قربان ب شعور غیرت دختر خدا پشت پناهت باشد حواهر
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    وایی‌خیلی‌ازارتفاع‌میترسم‌به‌خده‌شیرزنی😮
  • زمانه IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    4 0
    واقعا باید احسنت گفت.ولی از لحاط ایمنی خیلی مطمین به نطر نمیومد اون طناب و صحنه ی آخر.
  • Mohammd IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    من دوست دارم راپل کار بشم کجا برم
  • احمدی US ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    واقعا چه حس خوبی میده دخترای قوی مثل تو... کار واقعا دشواریه پدر کمر ادم درمیاد و امادگی جسمانی بالایی میخواد
  • علی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    یکی پول و دارایشو ریسک می‌کنه یکی جونشو هرکی یه انتخابی داره ولی ریسک جون آدم بالاتره. درکل دمش گرم چون ترس نداره همیشه استثنا هم هست نمونه اش ایشون. اگه نبود که خبرگذاری نمی‌زد
  • مجید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 1
    خیلی مردی،،،،دمت گرم،،،،
  • روشنک IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    انشالا همیشه سلامت باشی هموطن ❤️😌😌😌😌❤️
  • خدا قوت دختر قهرمان IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    2 0
    خدا قوت دختر قهرمان
  • فرزاد IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    خسته نباشین باغیرت واقعا جرات میخواد تو ارتفاع کار کردن
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    3 0
    احسن به شما خداوند پشت و پناهت باشه شیر زن روزگار
  • جهانبخش IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    غیرت دختر و پسر نداره درود به شرفت پاینده و پیروز باشی
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    زنده باد قهرمان خدا پشت پناهت
  • زینب IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    احسنت بانوی شجاع
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    سلام خداوند پشت وپناهت با اراده محکم به کارت ادامه بده وبهترین نسل ها از خودت در رشته های هوا وفضا جایگزین کن در جبروحت همچین چیزی هست افرین به خانم ایرانی موفق باشی با توکل به خدا
  • علی خدایی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    عالی زنده باد دختران سرزمینم 💗💗💗
  • اراز IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    خدا قوت شیردختر من که جرات این کار را ندارم. از جونم سیر نشدم. در این کار اولین اشتباه یعنی آخرین اشتباه
  • داود IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    درود‌ به شرفت‌
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    خیلی خووب بود. خدا پشت و پناهت باشه دخترررر شجاع😍
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    نمره بیسته😇
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    تا کور شن کسانی که زن رو ضعیفه میدونن
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    مواظب باش سکته کردم از ترس🥶
  • بیتا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 1
    بهت افتخار میکنم همشهری پرچم یزد بالاست
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    همه تون یاد بگیرید کار عار نیست انقد دعوا نکنید 🤫🤫🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐
  • فاطمه IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    هیچ چیزی مهمتر از علاقه نیست
  • مهدی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 0
    الان مابودیم ۷یا۸تومن بیشترنمی دادن
  • رستا IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    1 1
    این زیبارو که دختر نیست ...ی فرشته ست ...هزار ماشالله عزیزدلم هزار آفرین ...دوستت دارم دخترم.یک سبد گل تقدیم به شما.
  • حسن IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    آفرین به این دختر خانم باعرضه و اهل فن. سلامتی و آرزوی موفقیت برایشان دارم. قابل توجه مفت خورهایی که در مملکت خون مردمو شیشه کردن. درود برشرفت بانوی توانمند و غیرتمند ایران. ماشاالله دارین به قران
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
    0 0
    احسنت خانم گلی احسنت خسته نباشی دلاور
  • محبوبه IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    رحمت به مادرت و شیری که خوردی... برقرار باشی بانوی با غیرت
  • نرگس IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    احسنت اینطور انسانها مایه افتخار کشور هستن . خصوصاً یک دختر خانم که توی این جامعه که محدودیت بیشتری داره بتونه با شجاعت پا روی ترس‌های خودش و نظرمردم بگذاره و شغلی رو که دوست داره رو انتخاب کنه .به امید روزی که همه دختران ایران اینطوری . با عملشون بتونن توانمندی هاشون رو اثبات کنند.،💪💪💪🌷🌷🌷
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    سختی های خودش داره من این کار تجربه کردم یک ماه واقعا خطرات زیادی داره یکبار قلاب پیچش بریده بود در عین فرود فهمید دستام لبه دیوار گرفتم بطور معلق خودم بالا کشیدم واقعا خسته نباشید 👌👌👌👌
  • سعید آبدار IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    هزار ماشاالله به این دختر پر دل و جرات. برایش آرزوی سعادت ‌و سلامتی دارم و مطمئنم با این جسارت، پشتکار و عشقی که به فعالیت مورد علاقه اش داره، آینده ای فوق‌العاده روشن و سعادتمندی درپیش خواهد داشت. سرافراز باشی دخت سرزمینم🍀💕
  • دختر IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    آفرین بابا تو عشقی
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    آفرین به دستان پرقدرتت
  • مجید IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 0
    هزاروسیصدافرین. درود بر این شیردختر گل. امیدوارم حقوق خیلی بیشتری نصیبش بشه. چون ارتفاع خیلی خطرناکه.
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    آفرین دختر قوی باهوش و کار بلد خدا قوت قهرمان
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    زنده باشی که دلمونو شاد کردی بعد از مدتها و بعد این اخبار سیل و گروتی و دعوای حجاب بلاخره یک خبر انرژی‌بخش و امیدبخش خوندیم
  • هدی IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    خدا حفظت کنه دختر،نماز اول وقت یادت نره،واقعا جای شکر داره خدا چنین قوت وپشتکاری بهت داده
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    آخه کی ازون پایین نگاه می‌کنه ببینه یه ترک کوچیک یا رنگ رفتگی تو ارتفاع ۴۰ متری یا کمتر یا بیشتر رو ساختمون هست یا ن کی تو ایران اهمیتی میده کارای بیخودی الکی حالا تمیز کردن شیشه باز اون عالیه و حرفی توش نیست
  • فرزین IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    با سلام خب نسبت به کار سختی که این خانم انجام میده به نظر من پول کمی .من خودم روزی یک ساعت هم رازی به این کار نیستم چه خطر ها که نداره
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    افرین به غیرتت ولی ۱۲ساعت زیاده وقت ۸ساعت برای این کاربگذاربقیه اشرابه ورزشی که دوست داری ودرسش راهم خواندی وازجوانی ات لذت ببردخترم
  • سیدمجتبی خبازیان IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    زبانم قاصراست،دربرابراین چنین،اراده،غیرت،شجاعت،وکسب روزی حلال،،،فوق العاده،لذت بردم.خداقوتتون بده
  • حبیب دهقان یزدی BE ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    خدا قوت همشهری. من هم که الان نوه یکساله دارم بهت خسته نباشید میگم من الان تو بلژیک زندگی میکنم این تلاش تو دختر منو بیاد بچگیهای خودم انداخت که در سیزده سالگی وقتی با استاد بنا کار می‌کردم استادم منو تحسین می‌کرد و انگیزه میداد برای دلگرمی به زندگی. مواظب خودت باش و موفق باشی
  • عباس بیگدلی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    فوق‌العاده
  • Sina IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    باعث افتخار و خوشحالیه ک یک هم وطن رو در این کار میبینم
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    احسنت بر این تربیت
  • محسن IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    آفرین
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    1 0
    افرین به همچین خانمایی پولت حلال وافرین که دنبال علاقت رفتی
  • اکرم IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    باعث افتخار ... احسنت بتو شیر دختر قوی . یاد بگیرند دختران سرزمینمون
  • هستی IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    دمت گرم
  • سامان IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    درست دختره ولی از خیلی پسرها مرد تره ماشالله به این پشتکار خدا قوت .نه بعضی از پسرها دنبال مواد اللی وتللی هستند
  • ممقانی IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    باید به چنین افرادی تحسین گفت .افرین برپشتکارت وخودباوریتان
    • ناهید IR ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      0 0
      مرد بودن یه صفته، مونث و مدکر نداره
  • US ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    سلام ،خدا قوت قهرمان،خسته نباشی پهلوان همیشه سلامت و برقرار و سربلند باشی
  • فیلسوف IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    2 0
    متاسفام واسه جامعه ای که زن رو فرستادن تو اون ارتفاع کارگری ، با اون وضعیت ، براش کف میزنن...!!! جان زن اینجا نیست ، تو خونه ، تربیت فرزند ، آرامش ، رسیدن به شوهر و .... چه بر اسلام اومد ؟ ایران عزیزم تسلیت...
    • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
      0 0
      مثل اینکه درست متوجه نشدید خودش به این کار علاقه داره زورکی و از ناچاری نبوده
  • سعید IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
    0 3
    سلام کارگر نمیخواهی
  • یوسف IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
    0 0
    درد و بلات بخوره توی سر آدمایی که رانت خوار و مفتخورند دخترم شما مردترین و زیباترین دختر دنیایی ....
  • مهدی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    ماشاالله به این شیر دلاور ایران زمین
  • سید حسن IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
    0 0
    کسی که نترسد به سمت آن کار می رود ، اتفاقا کسی که بکاری علاقه دارد از کار کردن در آن شرایط لذت میبرد و ۸ ساعت کار برای او ۵ ساعت تمام میشه اما کاری مثل نگهبانی که دوست نداشته باشی با توجه به اینکه نشسته هستی ۲۴ ساعت برابر ۴۸ ساعت تمام میشود !!
  • مصطفی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
    0 0
    خدا قوت هرکسی که در این شغل خدمت میکنه خدا پشت وپناهش باشد
  • میهن راپل IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
    0 0
    ممنون از اون شرکت هایی که خانوم هارو میبرن سرکار. چون این شغل ادم تنومند و با قدرت میخواد هرشرکتی نیرو خانوم سرکار نمیبره. یکی از شرکت های خوب کار در ارتفاع که نیروی خانوم میگیره جهان فرود و میهن راپل هستند که کارهای اب بندی و پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام میدهند. ممنون از سایت همشهری که به بانوان اهمیت میدهد.