مدیرعامل شرکت شهر سالم از فعال شدن یک پایگاه ثابت و سه پایگاه سیار از سوی این شرکت ویژه واکسیناسیون دز یادآور کرونا کارکنان و بازنشستگان شهرداری و خانواده‌های ایشان خبر داد.

مراکز واکسیناسیون

به گزارش همشهری آنلاین، امیر نورمحمدی با اعلام بسیج بخش‌های مختلف شرکت شهر سالم برای تزریق دزهای یادآور کرونا به ویژه برای کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران گفت: از هفته گذشته یک پایگاه واکسیناسیون ثابت در درمانگاه منطقه ۱۰ و سه پایگاه سیار مشغول واکسیناسیون کارکنان شهرداری هستند و تاکنون بالغ بر ۲ هزار دز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه پایگاه‌های ما آماده تزریق واکسن به همه شهروندان پایتخت هستند، ادامه داد: هم‌اکنون واحدهای سیار واکسیناسیون در میادین میوه و تره‌بار تهران مستقر هستند و آماده تزریق واکسن کرونا به کارکنان و شهروندان هستند.

نورمحمدی با اشاره به اینکه گسیل تیم‌های سیار واکسیناسیون به سازمان آتش‌نشانی و شهرداری برخی مناطق نیز در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: برنامه تیم‌های سیار ما بر اساس درخواست‌های واصله تنظیم می‌شود و اگر تقاضاها افزایش پیدا کند آمادگی داریم که تیم‌های سیار شرکت شهر سالم را افزایش دهیم.

او اظهار داشت: پایگاه ثابت واکسیناسیون شرکت شهر سالم نیز با عنوان «پایگاه واکسیناسیون بعثت» در درمانگاه منطقه ۱۰ واقع در خیابان قزوین استقرار دارد و از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در حال ارائه خدمت هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم با هماهنگی وزارت بهداشت واکسن‌های برکت، سینوفارم، کووپارس، پاستوکووک و اسپایکوژن در اختیار پایگاه‌های واکسیناسیون شرکت شهرسالم قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در روزهای اخیر گفت: تا به امروز هیچ مسیری موثرتر از واکسیناسیون برای پیشگیری از ابتلا یا دست کم ابتلاء شدید وجود ندارد بنابراین من همه شهروندان را به تزریق دزهای یادآور دعوت می‌کنم.

کد خبر 693335
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha