دوشنبه ۸ آبان ۱۳۸۵ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

گروه حوادث: دختری که مدعی است راننده یک آژانس کرایه خودرو به جای رساندن او به مقصد وی را به خانه وحشت کشانده و با دوستانش مورد آزار و اذیت قرار داده است، داستان تلخ خود را برای بازپرس اصغرزاده بازگو کرد.

نیلوفر 19 ساله در حالی که رو به روی بازپرس دوم دادسرای امور جنایی تهران نشسته بود در توضیح ماجرای تلخی که 5جوان برای وی رقم زده بودند گفت: عصر دیروز برای رفتن به منزل یکی از دوستانم با آژانس کرایه خودرو محلمان تماس گرفتم و درخواست خودرو کردم، دقایقی بعد خودرو سفید رنگی به دنبالم آمد.

هنگامی‌که مقصد را به راننده گفتم وی به راه افتاد، اما بعد از طی مسافتی کوتاه متوجه نگاههای سنگین راننده از داخل آینه خودرو شدم. در ابتدا سعی کردم خودم را بی‌تفاوت نشان دهم ولی وقتی راننده مسیر خود را عوض کرد ،وحشتزده از او خواستم به خیابان اصلی بازگردد ولی راننده بدون توجه به التماسهای من به مسیر خود ادامه داد.

وی در ادامه گفت: بعد از مدتی راننده جوان درحالی‌که درهای خودرو را با کلید مرکزی قفل کرده بود به داخل یک کوچه خلوت در منطقه فرحزاد پیچید و سپس با همان سرعت وارد یک خانه ویلایی شد، از آن به بعد ساعت‌های وحشت آغاز شد.

دختر جوان ادامه داد: پنج پسر با تهدید چاقو مرا وادار به سکوت کردند و مورد آزار قرار دادند. با رسیدن شب این پنج پسر خشن مرا  از خانه خارج کردند و دقایق بعد در گوشه‌ای از خیابان رها کرده و گریختند.

دختر جوان در حالی‌که به شدت وحشتزده بود در ادامه به بازپرس دادسرای جنایی گفت: بعد از نجات از دست پنج پسر خود را به پلیس رسانده و ماموران را در جریان حادثه تلخی که برایم رخ داده بود قرار دادم که عملیات پلیسی باعث شد مرد راننده دستگیر شود.

روز گذشته این راننده 19 ساله به نام کریم هنگامی‌که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران تحت بازجویی قرار گرفت، با رد اتهام آدم‌ربایی در دفاع از خود گفت: این دختر به خواسته و میل خودش همراه من به آن خانه آمد.

بازپرس اصغرزاده با شنیدن ادعاهای دختر و پسر جوان، دستور رسیدگی درباره ادعاهای آنان را صادر کرد که به این ترتیب نیلوفر و  کریم برای انجام تحقیقات روانه اداره آگاهی شدند.

کد خبر 6902

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز