شنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوانی که مدعی است شوهر سابقش با تعارف نوشیدنی‌های مسموم وی را بیهوش کرده و به مدت 4 روز در مشهد تحت شکنجه قرار داده است، از کارآگاهان پلیس تهران برای دستگیری او کمک خواست.

بنا به این گزارش، زن جوان به نام شهلا روز چهارشنبه با مراجعه به اداره آگاهی پایتخت از شوهر سابقش به خاطر ربودن وی شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرای تلخی که برایش رخ داده بود به معاونت اداره آگاهی تهران گفت: 7 سال قبل در حالی که 20سال بیشتر نداشتم، خواستگار جوانی به نام فرشید پا به خانه‌مان گذاشت از آنجایی که او به نظر مرد خوب و مهربانی می آمد با او ازدواج کردم. اوایل همه چیز به خوبی می گذشت اما  بعد از چند ماه همسرم چهره واقعی خود را نشان داد. او مردی عبوس و عصبی بود که زندگی را برایم تلخ کرده بود و در نهایت اختلافات خانوادگی ما را به دادگاه خانواده و جدایی کشاند .

زن جوان در ادامه گفت: اوایل هفته گذشته همسر سابقم بعد از مدتها بی‌خبری با منزل پدری‌ام تماس گرفت وبا اظهار ندامت  درباره گذشته از من خواست فرصت دیگری به او بدهم تا حرفهای ناگفته‌ای را برایم بگوید، در ابتدا مخالفت کردم ولی اصرار  او باعث شد قبول کنم او را ببینم ،بدین ترتیب غافل از نقشه شومی که فرشید برایم طراحی کرده بود به دیدارش رفتم، پس از آنکه سوار خودروی او شدم، او یک نوشیدنی به من تعارف کرد، پس از نوشیدن آن چند دقیقه ای طول نکشید که بیهوش شدم.

روز بعد وقتی چشمانم را گشودم به خانه ای در مشهد انتقال یافته بودم ، در آ‌نجا همسر سابقم مرا در داخل اتاقی حبس کرده و4 روز مرا شکنجه داد. در این مدت نمی‌دانستم او از جانم چه می‌خواهد اما بعد از گذشت 4 روز هنگامی که او برای دقایقی خانه را ترک کرد،  از فرصت استفاده کرده و با یکی از اقواممان که ساکن مشهد بود تماس گرفتم و آنها به کمکم آمدند و در این موقع بود که با دیدن اقواممان پا به فرار گذاشت و در حالیکه بر اثر شدت شکنجه ها به شدت مجروح شده بودم، با کمک اقواممان به تهران بازگشتم. 

روز گذشته سرهنگ داوود سلطانی معاونت اداره آگاهی با تایید این خبر گفت: کارآگاهان پایگاه ششم آگاهی تحقیقات خود برروی این شکایت را آغاز کرده اند.

کد خبر 10565

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز