مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای، مقررات ویژه ترافیکی روز 13 آبان (روز دانش‌آموز) را اعلام کرد.

در اطلاعیه پلیس، راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان (روز دانش آموز) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اعلام کرد: به منظور تسهیل حرکت شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی و تجمع مقابل لانه جاسوسی در خیابان آیت الله طالقانی که از ساعت 10صبح روز دوشنبه 13 آبان برگزار می شود،مقررات ویژه ترافیکی در محدوده مورد نظر به شرح ذیل به مرحله اجرا گذاشته می‌شود:

الف- مسیرهای راهپیمایی:
1- مسیر دانشجویان:حرکت از مسجد دانشگاه تهران – خیابان قدس – خیابان طالقانی به سمت شرق تا محل لانه جاسوسی خواهد بود.

2- مسیر دانش آموزان پسر: پس از تجمع در خیابان کیوان، مرکز امور تربیتی استان تهران از طریق خیابان طالقانی به سمت شرق تا لانه جاسوسی خواهد بود.

3- مسیر دانش آموزان دختر: از طریق سه راه طالقانی به سمت غرب تا محل لانه جاسوسی تعیین شده است

ب- محل‌های توقف:
توقف وسایل نقلیه حامل شرکت کنندگان به شرح ذیل خواهد بود.

محل توقف وسایل نقلیه برادران:
1- خیابان طالقانی از خیابان قدس تا خیابان استاد نجات اللهی
2- خیابان برادران مظفر
3- خیابان نریمان
4- خیابان کیوان
5- خیابان کریم خان
6- خیابان میرزای شیرازی
7- خیابان قائم مقام فراهانی
8- خیابان اراک حدفاصل خیابان های سپهبد قرنی تا استاد نجات اللهی
9- خیابان ایرانشهر حد فاصل خیابان سمیه تا انقلاب اسلامی
10-خیابان فرصت حد فاصل سمیه تا انقلاب اسلامی

محل توقف وسایل نقلیه خواهران:
حدفاصل سه راهی طالقانی تا تقاطع بهار و خیابان شهید مفتح از میدان هفت تیر تا ضلع جنوبی ورزشگاه شیرودی و خیابان‌های ورکش و ورزنده و سایر خیابان‌های منشعب به اطراف مجموعه ورزشی شیرودی و پارکینگ این ورزشگاه خواهد بود.

تذکر 1:
توقف سایر وسایل نقلیه در محل‌هایی که برای استقرار اتومبیل‌های شرکت کنندگان در این مراسم پیش بینی شده ممنوع بوده و در صورت مشاهده توسط عوامل به محل مناسب دیگری منتقل خواهد شد.

ج_ محدودیت‌های تردد:
از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 13 آبان تا پایان مراسم و عادی شدن ترافیک محدودیت کلی در مرحله اول: طول خیابان طالقانی مسیر غرب به شرق از سپهبد قرنی تا شریعتی و در مرحله دوم:طول خیابان طالقانی از ولیعصر به سمت شرق و خیابان ایرنشهر از تقاطع خیابان آذرشهر به سمت جنوب و خیابان‌های فرصت، سمیه و شهید مژدهی در سمیه به سمت شمال اجرا خواهد شد.

تذکر 2:
در زمان عبور راهپیمایان در صورت لزوم حد فاصل خیابان‌های شهید مفتح تا فرصت و محورهای عمود به خیابان طالقانی مسدود خواهد شد.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شرکت کنندگان در این مراسم پرشکوه خواسته است به توصیه‌های عوامل مستقر در مسیر راهپیمایی عنایت داشته و با آنان در برقراری نظم همکاری کنند.

کد خبر 67237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز