بی‌بی‌گل سلیمانی بانوی اهل بازفت که در سفر استانی رئیس‌جمهور شهید و با دستور وی صاحب خانه‌ای نو شده بود، اکنون با شنیدن خبر آسمانی شدن آیت‌الله رئیسی چشمانش گریان شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، بی‌بی‌گل پیرزنی اهل روستای دور افتاده لبد بازفت در شهرستان کوهرنگ است که در سفر نخست آیت‌الله ابراهیم رئیسی در سمت رئیس جمهوری اسلامی ایران به چهارمحال و بختیاری در نامه‌ای از وی خواست با ساخت خانه مشکل مسکنش را حل کند.

رئیس جمهور نیز با دستور ویژه‌ای نه تنها برای او بلکه برای اهالی اعتبار ویژه‌ای اختصاص داد و در مدت کوتاهی مشکل مسکن و راه ارتباطی این روستا برطرف شد..

حالا بی‌بی‌گل و اهالی این روستا با شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور بسیار غمگین هستند و با برپایی مجالس عزا، در سوگ او نشسته اند، آری کم نیستند بی‌بی‌گل‌هایی که در پی چند سال خدمت این شهید جمهور خانه‌دار شدند و شاید بد نباشد به همین بهانه امروز در هر قدمی که در سوگ او برمیداریم مروری به چند سال خدمت کنیم.

خدمت از جنس خدمت که نیمه کاره ماند، طرح‌هایی که میرفت تا مرهمی بر درد بیکاری مردمی باشد و چه حیف چشمان بی‌بی‌گل‌هایمان به راه مانده است.

کد خبر 854230
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha