مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران تمهیدات و اقدامات انجام شده برای مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و همراهانش را تشریح کرد.

تشییع رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه حوزه خدمات شهری تهران از ۴۸ ساعت گذشته نسبت به پاکسازی و فضاسازی‌های محیطی سطح شهر درخصوص برنامه‌های مرتبط با شهادت رئیس‌جمهور و یاران همراه ایشان در آماده‌باش کامل قرار دارند، مطرح کرد: در این ۴۸ ساعت فضاسازی‌های محیطی مناطق اصلی شهر، میادین، معابر درجه ۱ و ۲ و محور تشییع و مصلی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای امروز بالغ بر هزار و ۴۰۰ کارگر و هزار و ۵۰۰ نیروی پاکبان عامل اجرایی و نیروهای پاکبان در محور اصلی مشغول به کار هستند، بیان داشت: ۱۶۰ دستگاه ماشین مکانیزه و تخصصی نیز در محور در آماده‌باش کامل قرار دارند که حین و پس از مراسم فعالیت خود را انجام دهند. خودروهای آتش‌نشانی نیز در طول محور مستقر هستند و برای خنک شدن هوا با استفاده از مه‌پاش در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت شهربان نیز با تمام ظرفیت خود در حال خدمات‌رسانی است، خاطرنشان کرد: شرکت شهربان با هزار نیروی اجرایی و ۵۰۰ دستگاه خودرو در مسیر مستقر هستند و برای انضباط مسیر به پلیس راهور و نیروهای اجرایی کمک می‌کنند. بهشت زهرا نیز با مه‌پاش‌های خود در محور مستقر شده‌ است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مناطق در طول مسیر آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مردم را دارند، گفت: مناطق در طول مسیر آمادگی لازم را برای آماده‌سازی سطح معابر برای برپایی نماز ظهر دارند. تمام نیروهای مناطق ۹، ۶ و ۱۰ اعم از شهرداران مناطق، معاونان، شهرداران نواحی و ... نیز از شب گذشته آمادگی کامل را دارند و در طول مسیر مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: محل استقرار اتوبوس ها برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع

کد خبر 854162
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha