مجموع نظرات: ۱۰
دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
۳ نفر

اگر خاطرتان باشد تا همین چند دهه پیش شامپوهای زیادی در بازار وجود نداشت. با این حال به لطف رونق بازارِ محصولات آرایشی بهداشتی، این روزها هزارویک‌ شامپو در بازار فروخته می‌شود. به جرات می‌توان گفت تقریباً برای هر نوع مویی یک شامپوی خاص وجود دارد. تنوع موجود در بازار شامپوهای ایرانی و خارجی باعث سردرگمی خریداران می‌شود.

image-20220425100542-1.jpeg

انصافاً هم باید به مشتریان حق داد، از یک طرف نگران کیفیت شامپو هستند و از طرف دیگر می‌خواهند شامپویی خریداری کنند که ویژگی‌های دلخواه آن‌ها را داشته باشد. شما بهتر از ما می‌دانید که پیداکردن چنین شامپویی کار چندان ساده‌ای نیست. به همین دلیل در ادامه فهرستی از محبوب ترین برندهای شامپو ایرانی و خارجی را آماده‌کرده‌ایم. شامپوهایی که به آن‌ها اشاره می‌کنیم امتحان خود را پس داده‌اند و با خیال‌راحت می‌توانید این محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنید.

تنوع شامپوهای موجود در بازار از چه قرار است؟

اکنون که صحبت از محبوب ترین برندهای شامپو ایرانی و خارجی به میان آمد، بهتر است قبل از هر چیز ببینیم شامپو چیست؟ شامپو نوعی شوینده است که می توان آن را براساس نیازهای مختلف تغذیه ای مو، غنی کرد. شامپو در ساده ترین شکل خود صرفا خاصیت پاک‌کنندگی مو و پوست سر را دارد اما با اضافه کردن ترکیبات مختلف، مثل انواع ویتامین و روغن‌های گیاهی می‌توان آن را تبدیل به یک محصول تاثیرگذارتر کرد تا مشکلات مربوط به مو، مثل ریزش، شوره، موخوره یا آسیب های ناشی از رنگ و دکلره را کاهش داد. در زیر ما چند نمونه از شامپوهایی که استفاده‌ی زیادی دارند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

شامپوهای قدیمی عموماً کاربرد شویندگی داشتند. این شامپوها درواقع فقط موها را تمیز می‌کردند و خبری از ترکیبات نرم‌کننده یا تقویت‌کننده مو در آن‌ها نبود. این شرایط تغییر کرده و این روزها شامپوهای بسیار باکیفیتی را در بازار سراغ داریم. جالب است بدانید حتی میزان شویندگی شامپو نیز در محصولات جدید تفاوت دارد. به‌ عبارت دیگر شامپویی را می‌توان باکیفیت دانست که پ‌.‌هاش پوست و مو را متعادل نگه دارد. این شامپو باید در کنار تمیزکردن مو، رشد آن‌ را بهینه کند. از طرف دیگر از آنجایی که رنگ‌کردن مو این روزها در بین بانوان طرفدار دارد، شامپوهای مخصوص موهای رنگ‌شده نیز در گروه محبوب ترین برندهای شامپو ایرانی و خارجی قرار می‌گیرند.

بعضی شامپوها نیز برای درمان عارضه‌های پوست سر مانند شوره ساخته شده‌اند. خوشبختانه برندهای معتبر ایرانی و خارجی را سراغ داریم که شامپوهای متنوعی راهی بازار کرده‌اند. برندهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، بهترینِ بهترین‌ها در حوزه ساخت شامپو و محصولات بهداشتی هستند. محصولات این برندها را با چشم‌بسته می‌توانید خریداری کنید و شادابی و زیبایی را به موهای خود هدیه دهید.

شامپو آلپسین

امکان ندارد جایی صحبت از محبوب ترین برندهای شامپو ایرانی و خارجی مطرح شود و نامی از برند خوشنام آلپسین به میان نیاید. این برندِ آلمانی شامپوهایی با ترکیبات خاص تولید می‌کند. برای نمونه می‌توان به کافئین در شامپوهای آلپسین اشاره کرد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید کافئین، تاثیر چشمگیری در تقویت مو دارد. شامپو آلپسین توانسته نظر مشتریان مشکل‌پسند اروپایی را به خود جلب کند. این برند به لحاظ تنوع نیز سبد کالای متنوعی دارد. به لطف این شرایط می‌توانید شامپویی مخصوص موهای خود از بین محصولات برند آلپسین انتخاب کنید.

محبوب ترین برندهای شامپو ایرانی و خارجی

شامپوهای برند آلپسین با تقویت مو، جلوی ریز آن را می‌گیرد و جلوه‌ای زیبا و شاداب به طره گیسوان شما می‌دهد. مویی که با این شامپوها تقویت‌شده، کمتر صدمه می‌بیند و از شر عارضه‌های پوست و مو در امان می‌ماند. انصافاً باید اعتراف کرد شامپوهای آلپسین به لحاظ قیمت یک سروگردن بالاتر از محصولات همرده هستند. با این حال مطمئن باشید پولی که برای خرید این شامپوها می‌دهید ارزشش را دارد.

شامپو لورآل

لورآل برند خاص‌پسندهاست. گردش مالی این برند فرانسوی در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۱ بیشتر از ۱۰ میلیارد یورو برآورد شده است. لورآل در ایران نیز جایگاه‌ ویژه‌ای در بین کارشناسان سلامت و زیبایی دارد. در سبد محصولات لورآل هر شامپویی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. شامپوهای لورآل برای ترمیم، تقویت و زیبایی مو انتخاب مناسبی به حساب می‌آیند. جالب است بدانید برند لورآل وسواس‌ زیادی برای استفاده از ترکیبات طبیعی در شامپوها و دیگر محصولات دارد.

محبوب ترین برندهای شامپو ایرانی و خارجی

به همین دلیل استفاده از شامپوهای این برند هیچ عارضه‌ای به دنبال ندارد. همان‌گونه که حتماً حدس زده‌اید شامپو لورآل نسبت به دیگر شامپوهای هم‌تراز قیمت بیشتری دارد. با این حال خاطرتان جمع باشد که این افزایش قیمت بی‌دلیل نیست و با محصولی باکیفیت روبه‌رو هستید. از طرف دیگر میزان شویندگی و تقویت‌کنندگی این شامپوها نیز بیشتر از شامپوهای معمولی است. به لطف این شرایط با شامپوهایی روبه‌رو هستیم که دوام بیشتری دارند. اکنون که صحبت از کیفیت محصولات برند لورآل به میان آمد، خالی از لطف نیست اگر بدانید بهترین شامپوهای این برند را در فروشگاه آنلاین موتن‌رو با قیمتی مناسب در اختیار علاقه‌مندان محصولات آرایشی بهداشتی قرار می‌دهیم.

شامپو مارال

نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی برند شامپو ایرانی است. به احتمال زیاد نام برند مارال به گوش شما خورده است. این برند یدطولایی در ساخت محصولات آرایشی بهداشتی دارد. برای نمونه می‌توان به انواع شامپو مارال اشاره کرد. طیف گسترده‌ای از شامپوهای مختلف توسط برند مارال تولید می‌شود. بانوان خوش‌سلیقه بهتر از ما می‌دانند که رنگ موی بلوند همیشه طرفدار دارد. با این حال این رنگ به‌راحتی به زردی می‌گراید. برای جلوگیری از این عارضه می‌توانید روی شامپو ضد زردی مارال حساب باز کنید. این شامپو زردی مو را از بین می‌برد و جلوه‌ای زیبا و دوست‌داشتنی برای آن ایجاد می‌کند. جالب است بدانید تمامی محصولات برند مارال در ایران تولید می‌شود. به همین دلیل در این محصولات خبری از هزینه واردات نیست. در نتیجه باید گفت محصولات برند مارال در کنار اینکه کیفیت چشمگیری دارد، از قیمتی مناسب‌تر نسبت به رقبای خارجی برخوردار است.

به لحاظ ترکیباتِ ساختِ محصولات آرایشی بهداشتی نیز خاطرتان جمع باشد که محصولات این برند با ترکیباتی کاملاً طبیعی و اصل ساخته می‌شود. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داده تا روزبه‌روز شاهد افزایش محبوبیت محصولات برند مارال باشیم.

سخن پایانی

همان‌گونه که می‌دانید گلچینی از محبوب ترین برندیهای شامپو ایرانی و خارجی را در موتن‌رو پیش روی مشتریان قرار می‌دهیم. اکنون که صحبت از برندهای معتبر شامپو به میان آمد، خالی از لطف نیست اگر سری به فروشگاه آنلاین موتن‌رو بزنید و با خرید بهترین شامپوهای ایرانی و خارجی، خودتان را حسابی تحویل بگیرید و شادابی و طراوت موهایتان را تضمین کنید.

کد خبر 672178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 9
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    12 4
    صابون قدیمی حمام " صابون برگردان مراغه "