مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اولین کریدور ارتباطی پایانه جنوب به سامانه مترو در آینده بسیار نزدیک، افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران ولی آذروش مدیرعامل سازمان ضمن اعلام این مطلب در مراسمی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی درمحل سازمان برگزارشد، افزود: این کار اساسی و ارزشمند در کمتر از 4 ماه به سرانجام رسیده و این مهم نتیجه زحمات و یک دلی تمامی پرسنل این سازمان بوده است.

آذروش گفت: سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران برای تحقق اهداف کلان شهرداری تهران که شخص شهردار محترم تهران آن را با جدیت پیگیری می‌کند، چیزی به نام شب و روز ندارد و در این خصوص تمامی پرسنل سازمان به صورت شبانه روز در پی تحقق این اهداف هستند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته درهمین زمان کوتاه گفت: کارهای مقدماتی پایانه عظیم شرق را که سال‌ها عقیم مانده بود، انجام داده وعملیات احداث را بزودی آغاز خواهیم کرد.

آذروش گفت: احداث این پایانه کمک بسیار بزرگی به رفع مشکل ترافیک شهرتهران خواهد کرد به گونه‌ای که از ورود 4000 اتوبوس به شهرتهران جلوگیری خواهد کرد و بیش از 240 هزار مسافر جابجا خواهند شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: با اینکه در همین مدت زمان کوتاه کارهای بسیاری را در پایانه‌ها و پارک‌سوارها انجام داده‌ایم اما وضعیت موجود نیز مطلوب ما نیست و مشغول طراحی و برنامه‌ریزی در جهت به روز کردن پایانه‌ها هستیم.

آذروش گفت: پایانه جنوب تهران برای 5/3 میلیون نفر جمعیت شهرتهران طراحی شده و این درحالی است که امروز شاهد جمعیت 10 میلیونی در شهر تهران هستیم و قطعاً باید این پایانه نیز به استانداردهای مطلوب جهانی برسد.

آذروش ادامه داد: برای بنده که در جایی مسئولیت دارم مایه افتخاراست که مرکز کنترل ترافیک تهران اعلام کند که با افتتاح پایانه پارک‌سوار بیهقی بخش عمده‌ای از مشکل ترافیکی ما را حل کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران ادامه داد: ‌در این میان نقش عزیزان نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت و آرامش فکری بسیارحائز اهمیت است. بهترین کاری که شما می‌توانید انجام دهید،  خدمت به مردم و ایجاد فضای آرام توام با امنیت برای مردم و کشور است.

در پایان  این مراسم آذروش با اهدای لوح و هدیه از خدمات روسای کلانتری‌های پایانه‌ها و سرکلانترهای پنجم، ششم وهفتم تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 66756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز