هفته‌نامه‌ی دوچرخه: در اختتامیه‌ی مهرواره‌ی «دوست تازه‌ی من»، عروسک‌های دست‌ساز اعضا، مربیان و علاقه‌مندان به ساخت عروسک، در قالب یک نمایشگاه حقیقی و دو گالری مجازی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاهی از عروسک‌هایی با نیازهای ویژه

 به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، این اختتامیه در واقع در ادامه‌ی ویژه‌برنامه‌ی معلولان و ایستگاه پایانی مهرواره‌ی دوست تازه‌ی من است.

پس از انتشار فراخوان مهرواره‌ی دوست تازه‌ی من در سطح مراکز و فضاهای مجازی کانون پرورش فکری، اعضا و مربیان و علاقه‌مندان عروسک‌سازی، تولید و ساخت عروسک‌های دست‌ساز با محوریت عروسک‌هایی با نیازهای ویژه، طراحی و مناسب‌سازی شیوه‌های آموزشی و بازی‌ها و سرگرمی‌ها برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه آغاز کردند.

شرکت‌کنندگان در این مهرواره حدود ۶۰ اثر برای شرکت در مهرواره تولید و ارسال کردند که این آثار در قالب یک نمایشگاه فیزیکی از ۸ تا ۱۴ اسفند در اداره‌ی‌کل کانون پرورش فکری استان تهران برگزار می شود.

براساس این گزارش، تعدادی از آثار تولیدی و ارسال‌شده به دبیرخانه‌ی مهرواره، توسط اعضای دارای نیازهای ویژه ساخته شده‌اند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برای ثبت و ماندگاری این آثار و نیز دسترسی علاقه‌مندانی که شرایط حضور فیزیکی در نمایشگاه را ندارند، آثار ارسالی مهرواره‌ی دوست تازه‌ی من را در قالب دو نمایشگاه مجازی نیز در بستر سایت kpf.ir و سایر رسانه‌های مجازی کانون پرورش فکری منتشر می‌کند.

کد خبر 660546

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha