دوشنبه ۸ مهر ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: بلیت‌‌های بازی استقلال و پرسپولیس پیش‌فروش خواهد شد؛ نایب رئیس فدراسیون این خبر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا مهدی تاج در خصوص چگونگی بلیت فروشی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: مقدمات این کار فراهم شده و طبق چند دیدار اخیر بلیت این مسابقه پیش فروش خواهد شد که زمان و مکان دقیق پیش فروش بلیت متعاقباً اعلام خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: کلیه هماهنگی های لازم برای برگزاری مناسب بازی روز جمعه (12 مهر) تیم‌های استقلال و پیروزی صورت گرفته و هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

مهدی تاج در آستانه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مطلوب و بدون حاشیه این دیدار صورت گرفته است. با توجه به اینکه هراتفاقی درون میدان در سکوها بازتاب خواهد داشت درجلسه هماهنگی با مدیران عامل دو باشگاه از آن ها خواسته شد که که بازیکنان و کادر فنی دو تیم همه جوانب بازی جوانمردانه را رعایت کرده تا هیچ گونه مسأله حاشیه‌ای در این زمینه پیش نیاید.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در خصوص تیم داوری بازی شصت و پنجم اظهار کرد: بی شک سعد کمیل کویتی یکی از بهترین داوران جهان است که بازی‌های حساس و سرنوشت‌سازی را قضاوت کرده و دو تن از بهترین کمک داوران کشورمان (صفیری و نجاتی) او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

 ناگفته پیداست که اشتباه در داوری یک امر طبیعی است، حتی اگر تیم داوری مرتکب اشتباهی در قضاوت خود شوند بازیکنان و مربیان دو تیم نباید اجازه بروز مسأله حاشیه ای را بدهند و کسی نباید حق داشته باشد با برجسته کردن یک اشتباه غیرعمد و اجتناب ناپذیر جو ورزشگاه را متشنج کند.

وی ادامه داد: البته هماهنگی های لازم با لیدرهای تماشاگران صورت گرفته تا هیچ گونه مسأله حاشیه ای در این زمینه نیز به وجود نیاید.

عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال یادآور شد: طبق مصوبه هیأت رییسه فدراسیون از هفته نهم لیگ برتر (هفته جاری) دوربین های متفرقه را در ورزشگاه ها راه نخواهیم داد تا تکلیف حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال مشخص شود و دوربین های پخش مستقیم را نیز به این دلیل راه می دهیم چون نمی خواهیم مردم از دیدن مسابقات فوتبال محروم شوند و به خواسته آنان احترام می گذاریم.

تاج در عین حال گفت: بسیار امیدوار هستیم که این مشکل با همکاری مسئولان صدا و سیما برطرف شود تا هیچ مشکلی در راه حضور نمایندگان کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا به وجود نیاید.

کد خبر 64579

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز