حمید استیلی با اشاره به درگذشت مسعود اسکویی و روش نقد و گزارشگری او بیان کرد که نقدهای وی بسیار محترمانه بود.

استیلی

به گزارش همشهری آنلاین، حمید استیلی بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه زنده یاد مسعود اسکویی گوینده و گزارشگر فقید را با چه ویژگی هایی می شناخته است به خبرنگار مهر بیان کرد: صدای او صدای ماندگاری بود و حتی بعد از رفتن او هم این صدا باقی می ماند. خیلی خوب است که قدر بزرگترها و اسطوره های خود را بدانیم.

وی اضافه کرد: آقای اسکویی واقعاً اسطوره بود و در صداوسیما همه رشته های ورزشی را گزارش می کرد. گزارش های او به گونه ای بود که وقتی می شنیدیم انگار همان توصیفات را می دیدیم. نقدهای بسیار محترمانه ای هم داشت که خیلی مورد توجه بود.

استیلی درباره نبود نگاه جانبدارانه در نقدها و تحلیل های ورزشی اسکویی یادآور شد: او نه استقلالی بود و نه پرسپولیسی و هر آنچه را که می دید، گزارش می کرد. قطعاً صدای اسکویی می ماند ولی باید قدر آنهایی را که می مانند، بدانیم.

این بازیکن سابق تیم ملی در پایان درباره اینکه الان چه برنامه های ورزشی را می بیند یا گوش می کند، بیان کرد: من رادیو ورزش را همیشه گوش می کنم و ماشینم همیشه روی موج رادیو ورزش روشن است. نقدها و گزارش های خوبی دارد اما به شرطی که مدیران و مسؤولانمان هم گوش کنند.

کد خبر 849640
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
    2 0
    جمع کنین بابا اینهمه تبلیغ برا تیمی که نصف برداشت با پول تحدید داوری همه فهمیدن که صدا سیما حکومتی با کیه
    • خسرو💙 IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      2 0
      با کیه؟؟ نه خداوکیلی بگو با کیه کار دارم و حرف؟؟ صدا و سیمای بقول خودتون حکومتی با کیه؟ خیلی خیلی دوست دارم بدونم با کیه؟؟ اصولا زمانی بحث حکومتی و تیم حکومتی و تیم سوگلی پیش میاد که یک تیم همجوره از تمامی امکانات فوتبالی و امدادها و کمکهای غیبی و بقول شما حکومتی و فدراسیونی و کمیته داوران و کمیته انظباطی و استیناف و ابر و باد و مه و خورشید و فلک و شیر نفت حکومت و..... و حداقل ۱۵ امتیاز مفتکی از طرف داوران بهره ببره؟؟ حالا منظور شما کدام تیم است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی دوست دارم بدانم؟؟؟؟؟؟؟ ✌✌💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙💝💙
  • کا ظم سلام عرض ادب به پیشگاه همه شهدا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 0
    خدا همه اسیران خاک را بیامرزد روحش شاد با ذکر صلوات
  • مراد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    2 0
    رسانه محترم خبری ازتون نیست؟ چرا شما رسانه محترم هنوز که هنوز مانند بچه ها تو این آبی یا اون قرمزه یا من آبیم تو قرمزی،،، گیر کردید خدایی؟؟؟
  • کیان IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    خداوند رحمتش کند، الهی آمین...گزارشگر ورزشی مخصوصا ورزش جذاب فوتبال که خیلی خواهان و هوادار دارد و باید حتما حتما ببطرف باشد و نباید گزارشگر در گزارش خود جانبداری از تیم خاصی کند و یا حامی تیم همشهری خودش باشد وگرنه هواداران با گزارش جانبدارانه واقعا ناراحت میشوند چون جایی نیست که حرفشان را بگوید،خدایی و حضرت عباسی میگم،، آقای اسکویی تا حدودی اینطور بود!! ما که در این چند ۳۰ و ۴۰ ساله اخیر خداوکیلی گزارشگری ندیدیم که جانبدارانه گزارش نکند(منظورم در فوتبال است)خیلی به ندرت پیش میآید و تک و تُکی هستند!!...
  • پارسا❤❤ IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    خداوند رحمت کند و روحش شاد... کاش همه گزارشگرها بدون حاشیه گزارش کردن را فقط از ایشان یاد میگرفتند
  • پرسپولیسم IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    گزارشگر خوبی بود و روحش شاد
  • خونم قرمزه❤ IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    خدا بیامرزه آقای اسکویی را..گزارشگر باید بیطرف گزارش کند و اینقدر با زدن حرفهای اضافی و بیخودی روح و روان بیننده رو بهم نریزه و رو مخ بیننده نره که متاسفانه در کشور ما اینطور نیست و گزارشگرا از شیر مرغ تا جون آدمیزاد حرف میزنن الا گزارش فوتبال ،والا بخدا؟؟ آدم خندش میگیره از این گزارشگرای آب دوغ خیاری صدا وسیما آخه کسی نیست بگه بابا گزارش فوتبالتونو بکنید؟ از عالم و آدم میگن بجز گزارشی که دارند میکنند که این فقط تو کشور ما رایج میگی نه دیشب آقای پیمان یوسفی؟؟ گل در برو.. نمیدونم چی چی در کف و معشوق بکامو برو الی ماشاالله... نه خدایی این گزارشگریه؟؟
  • حسن IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    روحش قرین رحمت خدواند قرار گیرد الهی آمین
  • علی IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
    0 0
    لعنت‌به‌۲تیم‌حکومتی‌تهران