همشهری‌آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران از تشکیل کانونهای پاسداران جوان در همه رده‌های این نیرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه ‌پاسداران که به مناسبت روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در اجتماع جوانان پاسدار سخن می‌گفت گفت: در راستای اجرای طرح تحول و تعالی در سپاه پاسداران کانونهای پاسداران جوان در همه رده‌ها تشکیل می‌شوند و فرماندهان و مدیران نیز باید از این کانون‌ها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه خودسازی معنوی و مبارزه با نفس مقدمه عمل به تکلیف و حفظ روحیه جهادی است، گفت: امروز عمل انقلابی در سپاه جنگ نظامی و از بین بردن دشمن نیست بلکه حفظ روحیه جهادی و تکلیف محوری است یعنی وقتی لباس سبز پاسداری را پوشیدیم تکلیف بزرگی بر دوش داریم و حافظ انقلاب هستیم، همان انقلابی که کانون اسلام و مسلمانان جهان است.

سرلشکر جعفری پاسداری را عامل رشد و پویایی سپاه دانست و گفت: سپاه سازمانی‌گسترده با جوهره، مغزدار، استوار و مستحکم است و ظرفیت‌های بالایی دارد.

روحیه انقلابی، پویایی و روز به روز نو شوندگی از ویژگی‌های سازمان سپاه است.

فرمانده کل سپاه پاسداری صحیح از انقلاب اسلامی را منوط به ایمان و اعتقاد قلبی پاسداران دانست و تصریح کرد: معنویت و ولایتمداری، روحیه جهادی و انقلابی، مردمی بودن و ساده زیستی، پویایی انعطاف و نوشوندگی و توان افزایی همه جانبه و مستمر از جمله محورهای ارزشی سپاه هستند.

فرمانده کل سپاه از برپایی نشست‌های هم اندیشی در سپاه خبر داد و افزود: نشست‌های هم اندیشی به صورت هفتگی و در تمام رده‌های سپاه برگزار می‌شود و در این نشست‌ها ضمن همفکری و تعامل برای ارتقاء و پویایی سازمان مشکلات و موانع موجود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: فرماندهان و مدیران مراکز مختلف سپاه، مسئول برپایی این نشست‌ها هستند که باید با جدیت آن را دنبال کنند.

جعفری در پایان با طرح سئوالاتی برای پاسداران جوان گفت: احیای ارزشهای دینی و انقلابی و حفاظت از آنها تلاش، هوشمندی، بصیرت، معرفت، درایت و عقلانیت می‌خواهد که آحاد پاسداران باید آن را حفظ و ارتقاء دهند.

کد خبر 60592

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز