گروه سیاسی: فرمانده کل سپاه درسخنانی به وظیفه نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: ماموریت سپاه امروز دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از آن است

چه کسی گفته که فقط تهدیدهای نظامی انقلاب را هدف قرارمی‌دهد، تهدیدهای اجتماعی و امنیتی نیز از دیگر تهدیدهایی است که سپاه باید برای مقابله با آن برنامه داشته باشد.

محمدعلی جعفری دیروز ضمن حضور در همایش سراسری جلوگیری از وقوع جرم درنیروهای مسلح که پیش ازظهر درسازمان عقیدتی سیاسی کل ارتش برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.

جعفری در این سخنرانی که مهر خبر آن را منتشر کرد، همچنین تاکید کرد: درست است وظیفه نیروهای مسلح در زمان صلح حفظ آمادگی رزمی است اما باید این امر به‌طور واقعی تعریف شود چرا که بسیاری از آمادگی‌های ما تکراری است. اگر فکری برای بیکاری نیروهای مسلح نشود سازمان‌های ما با مشکل مواجه خواهند شد.

سیاست قاطع ایران

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره تهدیدهای برخی کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: کشورهای تهدید‌کننده به ویژه آمریکا و اسرائیل باید بدانند که اگر بخواهند با موضع استکباری و یکجانبه‌گرایی به اهدافشان در جمهوری اسلامی ایران دست پیدا کنند با سیاست‌های قاطع ایران روبه‌رو خواهند شد.

به گزارش فارس، حسن فیروزآبادی در حاشیه همایش سراسری پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهارداشت: ملت ایران امروز به‌طور یکپارچه و سازماندهی شده همراه با آموزش‌های دفاعی آمادگی لازم را برای هر تجاوزی دارد که همین امر یکی از دلایل مهمی است که باعث شده آمریکا توان حمله به ایران را نداشته باشد.

کد خبر 55334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز