یازدهمین تابستان شرجی کیش با حضور گردشگرانی که می‌خواهند از امتیازات جشنواره بهره ببرند آغاز شد تا اتفاق دیگری در گردشگری کشورمان روی دهد.

 یازدهمین جشنواره تابستانی کیش از 14 تیر تا 9 شهریور ماه سال‌جاری در حالی در جزیره کیش برگزار می‌شود که با وجود آرامش و سکوت حاکم بر فضای این جزیره هنوز نتوانسته‌ایم آمار گردشگران این جزیره زیبا را تکان داده به عددی معقول برسانیم.

برخلاف وضعیت دوبی که این روزها و در گرمای طاقت‌فرسای آن منطقه شلوغی و ترافیک هم به آن افزوده شده است اما همچنان کیش با وجود جذابیت‌های طبیعی و آرامش و سکوتی که دارد تعداد محدودی گردشگر را میزبان است. ستاد خبری یازدهمین جشنواره تابستانی کیش گزارش داده  است بیش از یک دهه از این رویداد می‌گذرد و در طول این سال‌ها برگزار‌کنندگان ادوار مختلف جشنواره تلاش کرده‌اند تا از تمامی توانمندی‌های موجود از میهمانان این جزیره استقبال کنند. 

همچنین ستاد جشنواره تابستانی کیش به‌عنوان مرجع برنامه ریزی و برگزاری یازدهمین جشنواره تابستانی کیش با اتکا به بخش خصوصی موجودیت خود را اعلام و تلاش خواهد کرد تا در راه برگزاری هر چه با شکوه‌تر این جشنواره از توانمندی همه بخش‌های سازمان منطقه آزاد کیش و تشکل‌های صنفی مستقر دراین جزیره استفاده کند.یازدهمین جشنواره تابستانی کیش که مصادف با ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) آغاز می‌شود، برنامه‌های متنوع و جذابی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی با اهداء جوائز نقدی و قرعه‌کشی‌های شبانه (هر شب) به همراه ارائه جوائز ارزنده پیش‌بینی شده است. اما آیا امسال باز هم تعداد گردشگران به همان اندازه‌ای است که 10 جشنواره قبلی میزبانش بود؟

کد خبر 56780

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز