پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم استقلال تهران پنج‌شنبه ۹ خرداد موفق شد با درخشش وحید طالب‌لو در ضربات پنالتی از سد فولاد خوزستان بگذرد و به فینال جام حدفی کشور برسد.

در این دیدار که در اهواز برگزار شد دو تیم در پایان وقت قانونی به نتیجه یک بر یک رسیدند. برای تیم استقلال علی‌رضا علیزاده در دقیقه ۲۸ گلزنی کرد و احمد آل نعمه در دقیقه ۶۱ نتیجه را مساوی کرد.

دو تیم در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای اضافه هم موفق به گلزنی نشدند و بازی به پنالتی کشیده شد. در ضربات پنالتی وحید طالب‌لو همچون بازی با راه‌آهن خوش درخشید با با مهار دو ضربه پنالتی بازیکنان فولاد استقلال را به فینال جام حذفی رساند. بازی دو تیم در پایان با 4 بر دو به نفع استقلال (۳ بر یک در ضربات پنالتی) به پایان رسید.

وحید طالب لو دروازه بان تیم استقلال تهران ، ضربات علی بداوی و جان واریو را گرفت و ضربه ال نعمه به اوت رفت. داسیلوا تنها ضربه تیم فولاد را به گل تبدیل کرد.

جباری، یوسفی و برهانی ضربات پنالتی تیم استقلال را به گل تبدیل کردند و ضربه نوازی را فرناندز دروازه بان تیم فولاد مهار کرد.

با این نتیجه استقلال تهران در بازی پایانی جام حذفق باید به مصاف برنده بازی پگاه گیلان و برق شیراز برود که یکشنبه ۱۲ خرداد برگزار خواهد شد.

کد خبر 53545

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز