همشهری آنلاین: شورای تامین امنیت استان تهران اعلام کرد بازی فینال جام حذفی ساعت 17 روز یکشنبه 27 خرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر شورای تامین استان تهران روز یکشنبه دراطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال تهران و پگاه رشت یک ساعت زودتر از زمان قبلی یعنی ساعت ‪ ۱۷‬روز دوشنبه (فردا) در ورزشگاه آزادی انجام می شود. 

بازی برگشت فینال مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور به منظور ساماندهی بهتر مسابقه و رفاه حال تماشاگران به جای ساعت ‪ ۱۸‬یک ساعت زودتر، راس ساعت ‪ ۱۷‬در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

رییس مرکز فوریت‌های پلیس ‪ ۱۱۰‬فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: عقب کشیدن ساعت مسابقه به دلیل حفظ نظم و امنیت بهتر و انجام اقدامات انتظامی، امنیتی و ترافیکی در محدوده ورزشگاه آزادی با هماهنگی دستگاههای عضو شورای تامین صورت گرفته است.

سرهنگ محسن خانچرلی افزود: تدابیر لازم برای برگزاری این مسابقه در کمال نظم و آرامش و حفظ امنیت آن توسط پلیس اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس همچون مسابقات گذشته، در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی به خصوص اتوبان تهران - کرج مستقر شده و ایستگاه‌های سیار پلیس نیز به منظور برخورد با خاطیان در این مسیر استقرار می‌یابند.

سرهنگ خانچرلی اظهارداشت: با توجه به اینکه تماشاگران تیم فوتبال پگاه گیلان برای دیدن این بازی از شب یکشنبه به تهران می‌آیند تدابیر ویژه امنیتی و انتظامی در محدوده ورزشگاه آزادی از سوی پلیس تهران بزرگ اتخاذ شده است.

وی تاکید کرد: پلیس همچون بازی‌های گذشته به شدت با افراد متخلف و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کرده و تلاش می‌کند تا این بازی در بهترین فضای ممکن از نظر امنیتی، انتظامی و ترافیکی برگزار شود.

دیدار برگشت فینال مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور روز دوشنبه ساعت ‪ ۱۷‬بین تیم‌های استقلال تهران و پگاه گیلان در ورزشگاه ‪ ۱۰۰‬هزار نفری آزادی برگزار می‌شود.

دیدار رفت این دو تیم، دوشنبه 21 خرداد در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت با پیروزی یک بر صفر پگاه گیلان برگزار شد.[بیشتر]

کد خبر 55082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز