پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
۰ نفر

پروژه‌های عمرانی در حوزه اجتماعی و فرهنگی برای افزایش سرانه‌های اجتماعی و ارائه خدمات به شهروندان به‌زودی برای استفاده ساکنان منطقه ۲ افتتاح می‌شود.

منطقه 2

همشهری آنلاین - زهرا کریمی: «یوسف مزارعی» معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ از بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی طی امسال خبر داد و گفت: «منطقه ۲ یکی از مناطق شلوغ و وسیع در غرب تهران است و برای ایجاد زیرساخت‌های اجتماعی و فرهنگی نیاز به افزایش فضا و ارتقای سطح کمی و کیفی برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در همه محله‌ها دارد. به همین منظور در برخی محله‌ها با تأمین بودجه ۵ پروژه ساخته شد و به‌زودی بعد از دوران بحران کرونا به بهره‌برداری می‌رسد. »

وی افزود: «سمن‌سرا در حوزه خدمات اجتماعی و برای گردهمایی‌های سازمان‌های مردم‌نهاد و خیّران در ۲ طبقه در خیابان پاتریس لومومبا، مرکز فرآموز در حوزه سلامت برای کودکان ۶ تا ۱۲ ساله در پارک دلاوران برای آموزش و کنترل خشم کودکان، ۲ مرکز کارآفرینی بانوان کوثر در محله طرشت برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار و مهارت‌آموزی، سالن سینما کودک و خانواده در سرای محله بهرود با گنجایش ۱۰۷ نفر برای برگزاری تئاتر و فیلم‌های مخصوص کودکان از جمله پروژه‌های مهم است. »

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه گفت: «سمن‌سرا غنیمت اژدری و ۲ مرکز کوثر از اسفند سال ۱۳۹۸ برای فعالیت به ۲ اداره خدمات اجتماعی و بانوان تحویل داده شده است. در این مراکز در مجموع ۱۵ نفر از زنان سرپرست خانوار مشغول کار خواهند شد. اکنون بانوان با کسب مهارت طی ۲ ماه استخدام می‌شوند و تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند. »

کد خبر 505680

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha