مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مقررات ویژه ترافیکی در محدوده نمایشگاه بین‌المللی کتاب که از 12 تا 22 اردیبهشت اجرا می‌شود اعلام شد

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای مقررات ویژه ترافیکی در محدوده نمایشگاه بین‌المللی کتاب از 12 تا 22 اردیبهشت را اعلام کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این اطلاعیه اعلام کرد: با توجه به این که محل برگزاری نمایشگاه کتاب در داخل محدوده طرح زوج و فرد قرار دارد، تنها اتومبیل‌های دارای مجوز طرح ترافیک و آن دسته از اتومبیل‌هایی که به مقتضای آخرین رقم پلاک خودرو (زوج در روزهای زوج و فرد در روزهای فرد) اجازه عبور در محدوده اضطرار را دارند، می‌توانند به محل نمایشگاه عزیمت و مراجعت کنند. همچنین با در نظر گرفتن محدود بودن فضای پارک نمایشگاه به بازدید کنندگان توصیه می‌شود، حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی و مترو جهت تردد استفاده کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: محل پارک خودروهای سواری و موتورسیکلت‌ها در پارکینگ ضلع شرقی داخل مصلی و همچنین پارکینگ طبقاتی واقع در تقاطع خیابان‌های قنبرزاده و شهید بهشتی تعیین شده و محل پارک پیش‌بینی شده برای تاکسی‌ها، پارکینگ واقع در تقاطع شهید بهشتی و خیابان پاکستان است.

همچنین توقف وسایل نقلیه در خیابان‌های قنبرزاده، رسالت (حدفاصل بزرگراه مدرس تا خیابان قنبرزاده) در هر دو باند خیابان شهید بهشتی (حدفاصل قنبرزاده تا خیابان پاکستان) و طول خیابان مفتح و پاکستان ممنوع بوده و زیرگذرهای بزرگراه رسالت و خیابان بهشتی جهت تردد عابران و بازدیدکنندگان اختصاص یافته است.

بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، ساعت کار نمایشگاه از ساعت 10 تا 21 تعیین شده که زمان اجرای محدودیت توقف نیز از ساعت هشت تا خاتمه ساعت کار نمایشگاه است.

همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در این اطلاعیه از شهروندان تهرانی درخواست کرده است: برای برگزاری بهتر نمایشگاه کتاب، با عوامل مستقر همکاری کرده و در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66935577 که در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی است، تماس حاصل کنند

کد خبر 50359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز