همشهری آنلاین: نشست اعضای کمیته علمی و شورای سیاست‌گذاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک به منظور تعیین موضوع اصلی و محورهای چهاردهمین دوره این همایش برگزار شد.

همایش روابط‌عمومی الکترونیک

نشست اعضای کمیته علمی و شورای سیاست‌گذاری چهارهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به منظور تعیین موضوع اصلی و محورهای این همایش در محل معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رییس شورای سیاست‌گذاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک با  اشاره به اهداف این دبیرخانه در طول دوره‌های گذشته گفت: ارایه جدیدترین روش‌ها و دستاوردهای روز در حوزه‌های مرتبط با روابط‌عمومی همواره از سوی اعضای کمیته علمی و شورای سیاست‌گذاری مورد توجه قرار داشته و در این دوره نیز این اصل نقشی اثرگذار در تعیین محورهای همایش خواهد داشت.

در ادامه این نشست دکتر محمد سلطانی‌فر، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کمیته علمی همایش با اشاره به اینکه امروزه فضای فعالیت در حوزه‌های روابط‌عمومی و تکنولوژی‌های کاربردی در هم تنیده شده افزود: هیچکس نمی‌تواند منکر تاثیرگذاری این دو موضوع بر یکدیگر باشد، اما شناسایی آسیب‌های ناشی از این اثرگذاری و ارایه راه‌کارهای جامع به‌منظور رفع آنها از موضوعات مهمی هستند که در این دوره از همایش می‌بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

در ادامه این جلسه دکتر سعیدرضا عاملی، رئیس دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و عضو کمیته علمی همایش ضمن ارایه پیشنهادات خود در خصوص موضوع اصلی و محورهای همایش چهاردهم گفت: ارتقاء دانش و رفع مشکلات عملی روابط‌عمومی‌ها به عنوان دو رویکرد مهم و اساسی در همایش‌های روابط‌عمومی الکتررونیک همواره مورد توجه بوده‌اند و می‌بایستی در این دوره نیز در راستای دستیابی به این مهم تلاش کنیم.

دکتر داود زارعیان دیگر عضو کمیته علمی این همایش در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های تخصصی پیش از برگزاری همایش اصلی گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور فعالان و کارشناسان حوزه‌های مختلف و انتشار دستاوردهای حاصل از آن پیش از برگزاری همایش اصلی علاوه بر ارتقای سطح مقالات ارایه شده از سوی علاقمندان، موجب استفاده حداکثری مخاطبان از مباحث مطرح شده در روز همایش خواهد شد.

در ادامه این نشست دکتر حمید ضیایی‌پرور، عضو کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک از بسترسازی و تبیین مفهومی فناوری‌های جدید به عنوان یکی دیگر از کارکردهای اصلی همایش روابط‌عمومی الکترونیک نام برد و افزود: تبیین نقش فناوری‌های نوین، مستلزم مفهوم‌شناسی دقیق از الزامات و کارکردهای آنها و شناسایی نیازهای مخاطبان در قبال خدمات قابل ارایه خواهد بود و این موضوع یکی از مواردی است که می‌بایست در تعیین محورهای همایش مدنظر قرار گیرد.
در ادامه جلسه امیرعباس تقی‌پور، عضو شورای سیاست‌گذاری همایش روابط‌عمومی الکترونیک، شناسایی و معرفی نیروی‌های جوان و جویایی نامی که از طریق بخش فراخوان مقاله در این همایش حضور داشته‌اند را به عنوان یکی افتخارات و دستاورهای مهم همایش روابط‌عمومی الکترونیک در طول ادوار گذشته دانست و از اعضای کمیته علمی به دلیل حساسیت فراوان در تعیین محورها تشکر کرد.

در انتها مقرر شد تا اعضای کمیته علمی چهاردهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، با جمع‌بندی مباحث و پیشنهادات مطرح شده، نسبت به اعلام موضوع اصلی و محورهای این همایش اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر حسن بشیر، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای همایش روابط‌عمومی الکترونیک کمیته علمی چهاردهمین را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 426309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha