سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲
۰ نفر

نرگس پرسنده‌خیال: «پیتر سر جایش میخکوب شد. شنید که یک جفت پنجه‌ی تیز، کف حیاط را خراش می‌دهد. استاد دزدی آن‌قدر روی جواب گرفتن از پیکل اسپارو تمرکز کرده بود که متوجه آمدن یک دسته هیولای غران به وسط قلمرو نشد.

سه جفت چشم جادویی

هر طرف که میچرخید، گوشهایش صدای آزاردهندهی جلینگجلینگ زنجیرها را میشنید...»

نمیدانم چه میشود که کودکی نابینا ناچار میشود برای گذران زندگی خود دزدی کند و باز هم نمیدانم چه میشود که سه جفت چشم جادویی و همراهی یک شوالیهی عجیب و غریب نصیبش میشود. اگر شما هم مثل من میخواهید بدانید، میتوانید «پیتر نیمبل و چشمهای شگفتانگیزش» را بخوانید.

پیتر نیمبل که در کودکی بینایی خود را از دست داده، در کنار یک استاد تمامعیار دزدی بزرگ میشود و تمامی راه و چاه این ماجرا را یاد میگیرد. اما یک روز، وقتی پیتر جعبهی مرموزی را میدزدد همهچیز عوض می شود؛ جعبهای که در آن سه جفت چشم جادویی قرار دارد. پیتر با امتحانکردن اولین جفت از چشمها به سرزمین ناشناختهای قدم میگذارد و مأموریتهای جدیدی بر سر راهش قرار میگیرد. دو جفت چشم بعدی هم ماجراهای عجیب و هیجانانگیزی را برای پیتر به دنبال دارد که البته آنها را دیگر باید خودتان بخوانید.

کتاب پیتر نیمبل و چشمهای شگفتانگیزش نوشتهی «جاناتان آکسییر» است که «محمدرضا شکاری» آن را به فارسی برگردانده و انتشارات پرتقال (۰۲۱۶۳۵۶۴) برای نوجوانان منتشرش کرده است تا فرصت مناسبی برای طرفداران کتابهای فانتزی فراهم کند که بتوانند دنیاهای جدید و ماجراجوییهای شگفتانگیزی را با خواندن این کتاب تجربه کنند. راستی، قیمت این کتابِ ۳۷۲صفحهای، ۲۵هزار تومان است.

کد خبر 424634

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha